Η ΠτΔ επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών. Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου επικοινώνησε σήμερα τηλεφωνικά με τον αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμο και του ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση.