Οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν προειδοποίησαν την Πέμπτη (25/6) ότι η ανακοίνωση οποιασδήποτε νέας ναυτιλιακής διαδρομής στα Στενα του Ορμούζ χωρίς συντονισμό με το Ιράν είναι «απαράδεκτη και επικίνδυνη». Τόνισαν ότι η ασφαλής διέλευση των πλοίων μέσω των Στενών του Ορμούζ είναι δυνατή μόνο μέσω των καθορισμένων και εγκεκριμένων διαδρομών από τις ιρανικές αρχές, επισημαίνοντας ότι ο συντονισμός με το ιρανικό ναυτικό μέσω του διεθνούς ναυτιλιακού καναλιού (16) είναι υποχρεωτικός για όλα τα διερχόμενα πλοία. Πρόσθεσαν επίσης ότι κάθε πλοίο που παραβιάζει τις ισχύουσες οδηγίες και διαδικασίες διέλευσης θα αντιμετωπίσει μέτρα από την Τεχεράνη.