Ο Τομεάρχης Εργασίας της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Βρούτσης επεσήμανε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ότι οι συνταξιούχοι του δημοσίου είναι εκείνοι που θα πληγούν περισσότερο από τις περικοπές στις συντάξεις.
Όπως ανέφερε συγκεκριμένα ο κ. Βρούτσης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ‘Θέμα 104,6’, «προεκτείνοντας τις δεσμεύσεις του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ με βάση αυτά που έχουν ψηφίσει και στην αναλογιστική μελέτη και στο μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και στη χτεσινή έγγραφη κατεύθυνση που δίνει το υπουργείο Οικονομικών προς το υπουργείο Εργασίας εάν εφαρμοστούν τέλος Δεκεμβρίου, σημαίνει ότι όλοι οι συνταξιούχοι - εξαιρούνται οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ - θα χάσουν από μια έως τρεις συντάξεις συνδυαστικά με το αφορολόγητο».