Αλκιβιάδης Καλαμπόκης: Η νέα εκθεσιακή πραγματικότητα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
05 Νοεμβρίου 2020 | Πρόσωπα
Το 2020 είναι μια χρονιά “ανατροπής” των μέχρι σήμερα δεδομένων. Η πανδημία έχει αλλάξει τον εκθεσιακό χάρτη παγκοσμίως, αφού από τις αρχές Μαρτίου όλα τα εκθεσιακά γεγονότα έχουν ακυρωθεί. Το ίδιο διαφαίνεται και για τους πρώτους μήνες του 2021, αναφέρει ο Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, Managing Director της GREAT EXHIBITIONS. 

 

H GREAT EXHIBITIONS είναι σταθερά τα τελευταία χρόνια στο πλευρό της Ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας, διοργανώνοντας την ελληνική συμμετοχή σε πάνω από 50 μεγάλα εκθεσιακά γεγονότα σε όλο τον κόσμο για τον κλάδο των τροφίμων και ποτών. Το επιχειρησιακό της πρόγραμμα περιλαμβάνει 80 και πλέον εκθεσιακά γεγονότα σε διάφορους κλάδους.

Το 2020 είναι μια χρονιά “ανατροπής” των μέχρι σήμερα δεδομένων. Η πανδημία έχει αλλάξει τον εκθεσιακό χάρτη παγκοσμίως, αφού από τις αρχές Μαρτίου όλα τα εκθεσιακά γεγονότα έχουν ακυρωθεί. Το ίδιο διαφαίνεται και για τους πρώτους μήνες του 2021.

 

Η ευχή όλων για επάνοδο στην κανονικότητα και στην συμμετοχή των εταιρειών στις εκθέσεις με φυσική παρουσία είναι καθολική. Ο εξαγωγικός κλάδος αλλά και οι λοιποί κλάδοι της οικονομίας το έχουν ανάγκη, όμως στην παρούσα χρονική στιγμή υπάρχει ένα πρόβλημα στη διοργάνωση των εκθέσεων με φυσική παρουσία. Από την άλλη, κάθε πρόβλημα έχει τη λύση του, η οποία λύση δημιουργείται από τις ανάγκες της αγοράς, αναφέρει ο Managing Director της GREAT EXHIBITIONS, κ. Αλκιβιάδης Καλαμπόκης. H πολύχρονη εμπειρία των στελεχών της ομάδας της GREAT EXHIBITIONS και η καθημερινή επαφή τους με την αγορά και την εξαγωγική κοινότητα, οδήγησε στην απόφαση να ανταποκριθεί με νέα και σύγχρονα εργαλεία. «Έχοντας χτίσει αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας ανταποδίδουμε την προτίμηση τους στην GREAT EXHIBITIONS με μία πολύ καλή τιμολογιακή πολιτική είτε για ατομικές, είτε για συνδυαστικές εκθεσιακές τους συμμετοχές, για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του σήμερα». «Υπάρχει διαδραστικότητα και αφουγκραζόμαστε τα αιτήματά τους καθημερινά». συμπληρώνει.

Η στενή σχέση που διατηρεί η GREAT EXHIBITIONS με τους πελάτες της, οδήγησε την εταιρεία στο να ανταποκριθεί στις σημερινές απαιτήσεις και ανάγκες, δημιουργώντας την πρώτη διαδικτυακή έκθεση ελληνικών τροφίμων και ποτών, την FMS - Food Market Show με στόχο την παγκόσμια αγορά. «Έχουμε επενδύσει σημαντικά σε όλα τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ, με ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια σε δημοφιλή κοινωνικά και επαγγελματικά δίκτυα, τα οποία αξιοποιούμε με τον καλύτερο τρόπο, ενώ όλη η ομάδα της GREAT EXHIBITIONS δουλεύει εντατικά για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η μέχρι στιγμής ανταπόκριση που υπάρχει από πλευράς εκθετών είναι ιδιαίτερα σημαντική. Θα ξεπεράσουμε το φράγμα των 130 εταιριών και με την συμμετοχή των μεγαλύτερων περιφερειών της χώρας όπως, η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας η Περιφέρεια Κρήτης με την Αγροδιατροφική σύμπραξη Κρήτης και οι λοιποί εκθέτες, θα παρουσιάσουν πάνω από 2000 μοναδικά Ελληνικά προϊόντα», αναφέρει ο κ. Καλαμπόκης χαρακτηριστικά . Η FMS- Food Market Show είναι ένα σημαντικό εκθεσιακό γεγονός που θα βοηθήσει ουσιαστικά στη διερεύνηση των ελληνικών εξαγωγών και γι’ αυτό μεγάλες εταιρείες του κλάδου των τροφίμων και ποτών δείχνουν καθημερινά την εμπιστοσύνη τους και δηλώνουν τη συμμετοχή τους. Η ίδια μεγάλη ανταπόκριση υπάρχει και από την πλευρά των αγοραστών και καθημερινά πραγματοποιούνται εγγραφές σημαντικότατων αγοραστών από αλυσίδες σουπερμάρκετ, διανομείς, χονδρεμπόρους από 50 και πλέον χώρες μέχρι σήμερα, όπως Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Εσθονία, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Καναδάς, Κουβέιτ, Κύπρος, Ολλανδία, Ουγγαρία, Παναμάς, Πολωνία, Ρουμανία, Σιγκαπούρη και πολλές άλλες.

Σημειώνεται ότι η GREAT EXHIBITIONS ανταποκρίνεται πλήρως στις προκλήσεις του σήμερα οργανώνοντας παράλληλα διαδικτυακές συναντήσεις Business 2 Business (Β2Β) με διακεκριμένες εταιρείες, σε συνεργασία με την εταιρεία Stamegna, για διαφορετικούς κλάδους της αγοράς, με ευέλικτα και οικονομικά προγράμματα. Σύντομα η GREAT EXHIBITIONS θα ανακοινώσει τις νέες συνεργασίες της που θα ενισχύσουν την εξαγωγική δυναμική με σύγχρονα, λειτουργικά και ανταποδοτικά εργαλεία.

Η GREAT EXHIBITIONS δεν παύει όμως να συμμετέχει στην παγκόσμια αγορά σε μεγάλες διαδικτυακές εκθέσεις και γεγονότα που πραγματοποιούνται προς διευκόλυνση όλων των ενδιαφερομένων. Το portfolio της GREAT EXHIBITIONS εμπλουτίζεται καθημερινά με νέα μεγάλα διεθνή γεγονότα. Χαρακτηριστική είναι η παρουσία της στην PLMA Online, που είναι ακόμη ένα σημαντικό γεγονός που συμπληρώνει την εξίσωση για τη λύση του προβλήματος που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγικές εταιρείες στην παρούσα κατάσταση.

H PLMA online World Private Label για την Ευρώπη και η PLMA Private Label Week για τις ΗΠΑ, παράλληλα με άλλες διαδικτυακές εκθέσεις στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες, αποτελούν έξυπνες επιλογές με ρεαλιστικό κόστος από την GREAT EXHIBITIONS .

«Ο χρόνος είναι πολύτιμος για όλους και μέχρι την επιστροφή στην κανονικότητα η παρουσία σε διαδικτυακές εκθέσεις και B2B γεγονότα, είναι αδήριτη ανάγκη της πραγματικότητας του σήμερα», αναφέρει καταλήγοντας ο κ. Καλαμπόκης ενώ χαρακτηριστικά τόνισε «ότι ανταποκρινόμαστε, καινοτομούμε, δημιουργούμε, συμμετέχουμε και ανοίγουμε τους εξαγωγικούς δρόμους, όντας δίπλα στην καθημερινότητα και τις ανάγκες των Ελλήνων εξαγωγέων.»

Με την καθολική επιθυμία για την επιστροφή στην κανονικότητα η GREAT EXHIBITIONS θα είναι παρούσα σε όλα τα μεγάλα παγκόσμια εκθεσιακά γεγονότα, όπου έτσι κι αλλιώς συμμετέχει σταθερά τα τελευταία χρόνια, υποστηρίζοντας τη συμμετοχή των πελατών της πιστά. Άλλωστε, όπως αναφέρει ο κ. Καλαμπόκης, η GREAT EXHIBITIONS αντιπροσωπεύει για την Ελλάδα τα μεγαλύτερα από αυτά τα εκθεσιακά γεγονότα και θα εμπλουτίσει το εκθεσιακό της portfolio τόσο με νέα, αλλά και με νέες χώρες δίνοντας την δυνατότητα κατάκτησης νέων αγορών από τους Έλληνες εξαγωγείς.

Η μετά Covid εποχή θα είναι δύσκολη και η επιστροφή θα είναι σε μια διαφορετική κανονικότητα. Το επιχειρησιακό περιβάλλον και οι συνθήκες θα είναι διαφοροποιημένες σε σχέση με το παρελθόν.

Η GREAT EXHIBITIONS προετοιμάζεται πυρετωδώς για το νέο αυτό περιβάλλον, της μετά Covid εποχής και θα έχει ανοιχτούς δίαυλους επικοινωνίας με την εξαγωγική κοινότητα ανταποκρινόμενη στις νέες συνθήκες με φρέσκιες ιδέες και με οικονομικές και διαφοροποιούμενες λύσεις για όλους.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 

 

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ