Ποιοι «τρέχουν» την Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού…

 

 

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 Ιανουαρίου 2021 | Επικοινωνία - Media
Οι εταιρείες επικοινωνίας που ανέλαβαν τον δημιουργικό σχεδιασμό και την διαχείριση του media budget των 18,5 εκατ. ευρω

 

 

 

Η The Νewtons Laboratory έχει αναλάβει, σύμφωνα με πληροφορίες, τον δημιουργικό σχεδιασμό της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού. Συγκεκριμένα η σχετική επιτροπή του Υπουργείου Υγείας  της ανέθεσε «τον δημιουργικό σχεδιασμό της εκστρατείας ενημέρωσης των πολιτών για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και τη διαμόρφωση των ενημερωτικών μηνυμάτων και πάσης φύσεως έντυπου, οπτικοακουστικού και ηλεκτρονικού, προωθητικού υλικού για την προβολή των μηνυμάτων της Εθνικής Εκστρατείας».

Μάλιστα, σχετική διαφημιστική ταινία βρίσκεται ήδη «στον αέρα». Υπενθυμίζεται πως την διαχείριση του media budget της Εκστρατείας, που ανέρχεται σε 18,5 εκατ. ευρώ, έχει αναλάβει το σχήμα Tempo OMD/Wavemaker, που ήταν και η μόνη συμμετοχή στην σχετική διαδικασία, μετά την αποχώρηση των υπόλοιπων τεσσάρων εταιρειών, που είχαν προσκληθεί. Η οριστικοποίηση, όμως, αυτής της ανάθεσης ακόμη εκκρεμεί για γραφειοκρατικούς λόγους.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

 

 

 

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ