ΙΕΛΚΑ

  • Σουπερμάρκετ και κρεοπώλες στην μάχη για την τιμή του πασχαλινού οβελία.

  • Παράλληλα καταγράφεται μια διαμορφούμενη διακριτή πελατειακή βάση καταναλωτών, οι οποίοι...

  • Παράλληλα καταγράφεται μια διαμορφούμενη διακριτή πελατειακή βάση καταναλωτών, οι οποίοι...

  • Χαμηλότερα κατά 0,64% ο δείκτης τιμών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το Α’ δεκάμηνο του 2013.

  • Χαμηλότερα κατά 0,64% ο δείκτης τιμών στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ το Α’ δεκάμηνο του 2013.

  • Συνεχής αύξηση των online αγοραστών σουπερμάρκετ

  • Συνεχής αύξηση των online αγοραστών σουπερμάρκετ

  • Συνεχής αύξηση των online αγοραστών σουπερμάρκετ

  • Στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

  • Στις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ

  • Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017, στο Ξενοδοχείο Nikopolis στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε με...

  • Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017, στο Ξενοδοχείο Nikopolis στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε με...

  • Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017, στο Ξενοδοχείο Nikopolis στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε με...

  • Ακόμη και αν δεν τα χρειάζονται τα αγοράζουν οι Έλληνες, αναζητώντας σε αυτά το "ελιξίριο" της...

  • Σύμφωνα με την επεξεργασία των στοιχείων των ισολογισμών των αλυσίδων σουπερμάρκετ και τις...

  • Τα στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών...

  • «Κυνηγούν» τις προσφορές αλλά μειώνουν τη δαπάνη ανά επίσκεψη

  • «Κυνηγούν» τις προσφορές αλλά μειώνουν τη δαπάνη ανά επίσκεψη

  • Λειτούργησε θετικά η υιοθέτηση των προτάσεων του ΟΟΣΑ για επέκταση της διατηρισιμότητας

  • Λειτούργησε θετικά η υιοθέτηση των προτάσεων του ΟΟΣΑ για επέκταση της διατηρισιμότητας