Οι business των stars: Ο Andrew Shue, από το «Melrose Place» στο «DoSomething» - Κεντρική Εικόνα

Οι business των stars: Ο Andrew Shue, από το «Melrose Place» στο «DoSomething»

03 Μαρτίου 2019 | Πρόσωπα
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ο 52χρονος Αμερικανός ηθοποιός Andrew Shue με μακρά πορεία στον κινηματογράφο και την τηλεόραση έχει ασχοληθεί παράλληλα με την καριέρα του με διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες

Γράφει η Μαρία Γκουρτσιλίδου

 

 

 

 

Πολλοί τον θυμούνται ως τον Billy Campbell από τη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «Melrose Place»! Ο 52χρονος Αμερικανός ηθοποιός Andrew Shue με μακρά πορεία στον κινηματογράφο και την τηλεόραση έχει ασχοληθεί παράλληλα με την καριέρα του με διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες. Επιλέξαμε την πιο ενδιαφέρουσα και σας την παρουσιάζουμε.

Το 1993 ίδρυσε τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση DoSomething (DoSomething.org) με έδρα τη Νέα Υόρκη. Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια είναι ο παιδικός του φίλος Michael Sanchez. Απώτερος στόχος της ΜΚΟ είναι να κινητοποιήσει τους νέους ανθρώπους σε δράσεις και πρωτοβουλίες, οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν θετικές αλλαγές στην κοινωνία. Αυτό γίνεται μέσω καμπανιών, οι οποίες στοχεύουν να δημιουργήσουν το δικό τους αντίκτυπο. Έως σήμερα έχει καταφέρει να επηρεάσει 6 εκατ. νέους, γεγονός που αποδεικνύει ότι έχει επιτύχει τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε.

 

Μερικές από τις καμπάνιες του «DoSomething» είναι οι εξής:

 

  • Teens for Jeans: Προέκυψε το 2008 μέσω μιας συνεργασίας με το εμπορικό κέντρο Aéropostale. Η καμπάνια εστιάζει σε άστεγους νέους παρέχοντάς τους ένα δημοφιλές είδος ρουχισμού, το οποίο δεν είναι άλλο από τα τζιν παντελόνια. Όσοι επιθυμούν μπορούν να δώσουν το φορεμένο τζιν παντελόνι τους στο Aéropostale, το οποίο με τη σειρά του το παραδίδει σε κέντρα αστέγων των Η.Π.Α. και του Καναδά. Από το 2008 έως το 2011 μοιράστηκαν σε αστέγους περισσότερα από ένα εκατομμύριο παντελόνια τζιν. Ενώ μόνο το 2012, 902.500 παντελόνια τζιν επίσης μοιράστηκαν σε αστέγους.
  • Pregnancy Text: Αφορά στην ενημέρωση για την εγκυμοσύνη σε νεαρή ηλικία. Σύμφωνα με στοιχεία 132.782 νέοι χρησιμοποίησαν μία ειδική εφαρμογή στο κινητό τηλέφωνο προκειμένου να αρχίσουν συζήτηση και ενημέρωση με συνομηλίκους τους για την εγκυμοσύνη στην εφηβεία.
  • Diversify My Emoji: Η υπεύθυνη των καμπανιών στη ΜΚΟ, Michaela Bethune εξήγησε στη Washington Post πώς η διαδικτυακή δραστηριότητα με τον κατάλληλο στόχο, τις μεθόδους, την κλίμακα και την πλατφόρμα μπορεί να επιτύχει πραγματικό αντίκτυπο στην πραγματική ζωή.
  • Get the Filter Out: Το 2015 ο οργανισμός «έτρεξε» μία καμπάνια για την προστασία του περιβάλλοντος κατά την οποία νέοι και νέες καθάρισαν συγκεκριμένα σημεία μαζεύοντας 3,7 εκατομμύρια αποτσίγαρα.
  • Grandparents Gone Wired: Πρόκειται για μία καμπάνια, η οποία θέλει να κάνει τους μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους αυθεντίες στην τεχνολογία. Οι νέοι σε ρόλο … δασκάλου αναλαμβάνουν να ενημερώσουν τους μεγαλύτερους ώστε να μπορούν να χρησιμοποιούν με άνεση την τεχνολογία.
  • Smiles for Soldiers: Το 2016 το «Do Something» συνεργάστηκε με την εταιρεία Johnson & Johnson για την καμπάνια «Smiles for Soldiers». Στο πλαίσιο της καμπάνιας εστάλησαν 148.645 ευχετήριες κάρτες σε στρατιωτικούς, οι οποίοι ζουν μακριά από τις οικογένειές τους ώστε να νιώσουν την οικογενειακή θαλπωρή.

 

Για όλες τις παραπάνω καμπάνιες αλλά και πολλές ακόμα η ΜΚΟ βραβεύει ανά περιόδους τους νέους που συμμετέχουν σε αυτές και διακρίνονται για τη δράση τους και τη συμβολή τους στην κοινωνία. Εσείς, λοιπόν τι θα κάνετε για να αλλάξετε τον κόσμο;

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ