Εικόνα Άρθρου  Turkish Airlines: Η Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020

Turkish Airlines: Η Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020

11 Σεπτεμβρίου 2019 | Κόσμος
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η Turkish Airlines διακρίθηκε ως η Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020 στα APEX Awards.

Προσφέροντας στους επιβάτες της το πλεονέκτημα του να ανακαλύπτεις 126 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο, η Turkish Airlines ονομάστηκε ως “Παγκόσμια Αεροπορική Πέντε Αστέρων για το 2020” από την APEX (Airline Passenger Experience Association), έναν από τους πιο αξιόπιστους και διακεκριμένους αεροπορικούς οργανισμούς. H δέσμευση της Turkish Airlines στην ικανοποίηση των επιβατών και στην παροχή κορυφαίων υπηρεσιών πάνω από τα σύννεφα επικυρώθηκε από την APEX.

Οι ειδικοί της τουριστικής βιομηχανίας συναντήθηκαν στο Los Angeles Convention Center στις 9 Σεπτεμβρίου για τα APEX/IFSA Awards οπού ανακοινώθηκαν οι επίσημες αεροπορικές βαθμολογίες της APEX. Οι επιβάτες βαθμολόγησαν πάνω από ένα εκατομμύριο πτήσεις από περίπου 600 αεροπορικές εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο μεταξύ του Ιουλίου 2018 και Ιουνίου 2019. Οι κατηγορίες αξιολογήθηκαν σε μια κλίμακα πέντε αστέρων με πέντε υπο-κατηγορίες: άνεση καθισμάτων, υπηρεσία καμπίνας, τρόφιμα και ποτά, ψυχαγωγία και Wi-Fi. Μετά την αξιολόγηση, ο εθνικός αερομεταφορέας βραβεύτηκε με πέντε αστέρια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.

Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, K. İlker Aycı είπε: “Ως Turkish Airlines στοχεύουμε να προσφέρουμε την τελειότητα στους πελάτες μας σε κάθε πτυχή των ταξιδιών τους. Με την ανανεωμένη Business Class στο νέο μας Dreamliner, τον ολοκαίνουριο τρόπο ταξιδιού στο Istanbul Airport, το νέο μας σπίτι και τις εξαιρετικές υπηρεσίες πάνω από τα σύννεφα, δημιουργούμε μια αλλαγή. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να βλέπουμε αυτή την αλλαγή με τα πέντε αστέρια των βραβείων επιβατών. Εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στην APEX και σε όλους τους επιβάτες για την αναγνώριση των προσπαθειών μας ενώ μας προσφέρουν αυτό το εξαιρετικό βραβείο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά”.

H APEX διακρίνεται ως το πρώτο πρόγραμμα βαθμολόγησης που βασίζεται αποκλειστικά στην αξιολόγηση των επιβατών σε υποκατηγορίες όπως οι υπηρεσίες, η ψυχαγωγία, η άνεση των καθισμάτων και το Wi-Fi κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αξιολόγησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ