Ποιος τελικά «χρεώνει» για την κλήση στο 1142; Τι πραγματικά ισχύει

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
26 Νοεμβρίου 2019 | Φήμες & Ψίθυροι
Διάφορα δημοσιεύματα  σχετικά με χρεώσεις στη γραμμή ενημέρωσης και βοήθειας (1142) για τον αντικαπνιστικό νόμο είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες.

Τι πραγματικά ισχύει όμως;

Καταρχήν όντως η γραμμή παρέχεται με την τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη της Forthnet, η οποία έχει την διαχείριση της και δρομολογεί τις κλήσεις από όλα τα τηλεπικοινωνιακά δίκτυα στο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Υγείας

Για τη λειτουργία, όμως, του 1142 ο χρήστης του σύντομου κωδικού δεν χρεώνεται από τη Forthnet, αλλά χρεώνεται από τον εκάστοτε τηλεπικοινωνιακό πάροχο που τον εξυπηρετεί, ο οποίος πάροχος και εισπράττει το σχετικό αντίτιμο.

Επίσης, θα πρέπει να αναφερθεί πως τον Οκτώβριο του 2011, μετά από λήψη προσφορών, ανατέθηκε στη Forthnet η υποστήριξη του 1142. Το ετήσιο τέλος χρήσης (1.000,00 € + ΦΠΑ) που προβλέπεται, τιμολογείται από την Forthnet και αποδίδεται αυτούσιο στην ΕΕΤΤ. Κατά συνέπεια δεν τίθεται θέμα πιθανού οφέλους, εάν γινόταν μειοδοτικός διαγωνισμός, καθώς το κόστος λειτουργίας του 4ψήφιου είναι σταθερό και ανεξάρτητο από τον πάροχο δικτύου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ