Pockee: Λανσάρει την online πλατφόρμα Pockee Market Intelligence

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
27 Φεβρουαρίου 2020 | Τεχνολογία
Υπηρεσίες παρακολούθησης και ανάλυσης προωθητικών ενεργειών προς εταιρίες FMCG


Το Pockee, η εφαρμογή για cashback κουπόνια στο σούπερ μάρκετ, επεκτείνει τις υπηρεσίες προς τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στο οργανωμένο λιανεμπόριο. Μέσα από την online πλατφόρμα Pockee Market Intelligence οι συνεργάτες της Pockee, αποκτούν πρόσβαση σε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα και αναλύσεις των προωθητικών ενεργειών του οργανωμένου λιανεμπορίου για τις κατηγορίες των προϊόντων τους.

Από αναλυτικά δεδομένα ενεργειών έως εντυπωσιακά insights που προκύπτουν από την οριζόντια ανάλυση των κατηγοριών, η πλατφόρμα Pockee Market Intelligence στοχεύει να βοηθήσει κάθε επαγγελματία στην αγορά των FMCG προϊόντων να αποκτήσει εύκολη πρόσβαση στο σύνολο των προωθητικών ενεργειών της κατηγορίας και να βγάλει γρήγορα αλλά αξιόπιστα συμπεράσματα που θα βελτιώσουν την ποιότητα των αποφάσεών του. Η πληροφορία που συγκεντρώνεται αφορά την καταγραφή προσφορών φυλλαδίων και τηλεοπτικών προσφορών για το μεγαλύτερο όγκο των retailers, συμπεριλαμβανομένων των Cash & Carry, αλλά και καταγραφή instore ενεργειών. Με ιστορικά στοιχεία από το 2017, τα δεδομένα που προβάλλονται και αναλύονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν συνδυαστικά με στοιχεία πωλήσεων, για την ανάλυση του ανταγωνισμού αλλά και για τη δημιουργία ενός αποτελεσματικού προωθητικού πλάνου.

Πέρα από τον όγκο της πληροφορίας, έχει δοθεί προσοχή στη δημιουργία ενός user-friendly περιβάλλοντος. Τα αναλυτικά στοιχεία που φτάνουν σε επίπεδο SKU, η εικαστική απεικόνιση των ενεργειών, αλλά και τα δυναμικά διαγράμματα και πίνακες που έχουν δομηθεί μέσω ειδικού λογισμικού Business Intelligence, επιτρέπουν σε επαγγελματίες διαφόρων τμημάτων, όπως διοίκησης, πωλήσεων ή μάρκετινγκ, να έχουν μια λεπτομερή ή συνολική εικόνα του προωθητικού πλάνου για το σύνολο των brands.

Η πλατφόρμα Pockee Market Intelligence, προσφέρει επιπλέον υπηρεσίες τιμοληψίας για το σύνολο των προϊόντων της κατηγορίας. Διατίθενται επιπλέον αναλύσεις όπως ιστορική μεταβολή των τιμών, Shelf, Promo και Average Sellout price ανά SKU, οι οποίες προσφέρουν σημαντική αξία στην αξιολόγηση αλλά και χάραξη της τιμολογιακής πολιτικής για κάθε προϊόν.

Στόχος της Pockee είναι το επόμενο διάστημα να εμπλουτίσει τις υπηρεσίες της προσφέροντας υπηρεσίες Basket Analysis. Οι αναλύσεις θα βασίζονται σε πραγματικά sellout data όπως αυτά προκύπτουν από την mobile εφαρμογή που διαθέτει για τους καταναλωτές σούπερ μάρκετ. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι κατά μέσο όρο καταχωρούνται στην εφαρμογή του Pockee ~200.000 αποδείξεις κάθε μήνα. Η υπηρεσία Pockee Market Intelligence απευθύνεται τόσο σε εταιρίες FMCG όσο και σε αλυσίδες σούπερ μάρκετ της ελληνικής αγοράς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την υπηρεσία Pockee Market Intelligence ήδη εμπιστεύονται σημαντικές εταιρίες του χώρου όπως Procter & Gamble, Sarantis, Reckitt Benckiser, Μπάρμπα Στάθης, Φάγε, Friesland Campina, Coca Cola, Pernord Ricard, Ατλάντα, Nestle CPW.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ