Ericsson: Αναγνώριση από τη Gartner

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
18 Νοεμβρίου 2015 | Τεχνολογία
Η Ericsson διατηρεί την ηγετική της θέση στα OSS και IRCM της Gartner Magic Quadrants

Η Ericsson ανακοίνωσε πως η Gartner, Inc. την κατέταξε ανάμεσα στους ηγέτες των Συστημάτων Υποστήριξης Λειτουργίας Δικτύων (Operations Support Systems, OSS) και των Ολοκληρωμένων Εσόδων και Διαχείρισης Πελατών (IRCM) για τέταρτη και δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αντίστοιχα, σύμφωνα με την έκθεση “Magic Quadrant for Operations Support Solutions”. Η Gartner αξιολόγησε την Ericsson με βάση την ικανότητά εκτέλεσης και πληρότητας του οράματός της.

Το ολοκληρωμένο, end-to-end, προ-ενσωματωμένο αρθρωτό σύστημα OSS λογισμικού της Ericsson, καθώς και οι συμβουλευτικές υπηρεσίες, η ενοποίηση συστημάτων και διαχείριση υπηρεσιών, έχουν καταστήσει τη φήμη της εταιρείας, ως κορυφαίο συνεργάτη για φορείς παγκοσμίως. Το λογισμικό και οι υπηρεσίες της Ericsson βοηθούν στη διαχείριση της πολυπλοκότητας και μείωσης του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας με ένα μοναδικό συνδυασμό end-to-end λειτουργιών και τεχνογνωσία δικτύου, καθώς και δυνατότητες λογισμικού.

Το Charging and Billing in One είναι μια πλήρως ολοκληρωμένη σουίτα IRCM της Ericsson, την οποία πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας χρησιμοποιούν για να διαθέσουν με ευελιξία πολλαπλές προσφορές. Η σουίτα περιλαμβάνει συγκλίνουσα χρέωση, επιχειρηματική υπόστήριξη, και συστήματα ελέγχου, καθώς και κατάλογο προϊόντων για μια απλουστευμένη προσέγγιση προς όλους τους πελάτες και τις υπηρεσίες.

Ο Per Borgklint, Senior Vice President και Head of Business Unit Support Solutions, της Ericsson αναφέρει: “Αισθανόμαστε πως η έκθεση της Gartner Magic Quadrant επικυρώνει τη εξελισσόμενη στρατηγική μας, η οποία περιλαμβάνει τις πρόσφατες εξαγορές μας που βλέπουν να συνεχίζουμε να οικοδομούμε για μια ολοκληρωμένη σουίτα προϊόντων που ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις. Πιστεύουμε πως η ηγετική θέσης μας καταδεικνύει τη συνεχή δέσμευση μας να παρέχουμε στους πελάτες μας καινοτόμες, ευέλικτες και πλήρως ολοκληρωμένες λύσεις που ενισχύουν την αφοσίωση και βελτιώνουν τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών. Αισθανόμαστε υπερήφανοι για την αναγνώριση ως προς την πληρότητα του οράματός μας και την ικανότητα να το φέρουμε σε πέρας.“

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ