«Ξεπαγώνουν» τα deals στα σουπερμάρκετ - Κεντρική Εικόνα

«Ξεπαγώνουν» τα deals στα σουπερμάρκετ

12 Νοεμβρίου 2018 | Λιανεμπόριο & FMCG
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Η όξυνση του ανταγωνισμού στέλνει όλο και περισσότερο «μικρούς και μεγάλους» στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων

Του Δημήτρη Τσουκαλά

Η όξυνση του ανταγωνισμού με βασικό λόγο την πλήρη πλέον επαναδραστηριοποίηση των «αδρανών» στο παρελθόν δικτύων των πρώην Μαρινόπουλος και Βερόπουλος, φαίνεται πως «βγάζει από τον πάγο» συζητήσεις για deals που έδειχναν να έχουν «κολλήσει» στον χώρο του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων.

Καθώς ο Σκλαβενίτης και ο όμιλος Μetro (MyMarket) δείχνουν να κερδίζουν το στοίχημα και να μεγαλώνουν το μέγεθος τους, κερδίζοντας όσους καταναλωτές είχαν μετακινηθεί σε άλλους retailers λόγω των προβλήματων των δικτύων της  των πρώην Μαρινόπουλος και Βερόπουλος, οι ανταγωνιστές φαίνεται πως έχουν θέσει σαν στόχο να προχωρήσουν και αυτοί σε κινήσεις ανάπτυξης και πύκνωσης του δικτύου τους.

Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με πηγές της αγοράς, ο leader της Bορείου Ελλάδας Μασούτης, μετά την εξαγορά της Προμηθευτικής και τα σχέδια ανάπτυξης που ήδη προχωρά στην Αττική, έχει αναθερμάνει το ενδιαφέρον του για τις περιφερειακές αλυσίδες σουπερμάρκετ Δήμητρα (Κέρκυρα) και Γουντσίδης (Δράμα), για τις οποίες, όπως έχει ακουστεί, έχει πραγματοποιήσει συζητήσεις και στο παρελθόν.

Την ίδια ώρα, η Σκλαβενίτης αναζητά αγοραστή για το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Κρόνος στην Αχαΐα ενώ πληροφορίες θέλουν αρκετές μικρού και μεσαίου μεγέθους αλυσίδες, να έχουν προσεγγίσει παίκτες της πρώτης 10αδας των σουπερμάρκετ σε αναζήτηση κάποιου deal.  

Eπίσης, η Spar Hellas προχωρά δυναμικά σε νέες συμφωνίες και έχει θέσει σαν στόχο το συνεταιριστικό δίκτυο των ανεξάρτητων retailers, που στήνει στην χώρα να έχει κατακτήσει μερίδιο αγοράς 7% μέσα στα επόμενα τρία χρόνια

 

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ