Terra Creta: Το πλάνο ανάπτυξης για το μέλλον

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
12 Φεβρουαρίου 2020 | Λιανεμπόριο & FMCG
Σχέδια για τη διεθνή αλλά και την εγχώρια αγορά.

Σημαντικά αναπτυξιακά σχέδια έχει για τα επόμενα χρόνια η Terra Creta, μια από τις κορυφαίες εγχώριες επιχειρήσεις στην ελαιοπαραγωγική βιομηχανία, όπως έγινε γνωστό στο πλαίσιο της τελετής αφιέρωσης δέντρου προς τιμήν της Zhang Qiyue, Πρέσβειρας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγo στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, στο Κολυμβάρι Χανίων.

Η κρητική εταιρεία έχει θέσει ως στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της στις ξένες αγορές, εστιάζοντας στην αγορά της Κίνας, όπου αυτήν τη στιγμή η συνολική παρουσία του ελληνικού ελαιολάδου είναι μικρή και στοχεύει να καταστεί ένα διεθνές brand σε όλες τις μεγάλες χώρες και στο λιανικό εμπόριο. Επίσης, επιδίωξή της είναι να κατακτήσει ηγετική θέση στη βιώσιμη ανάπτυξη του ελαιολάδου σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η κρητική εταιρεία εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 45 χώρες, με τις εξαγωγές να αντιστοιχούν στο 94% του κύκλου εργασιών της. Βασικές αγορές δραστηριοποίησής της είναι οι χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, με τη Γερμανία να ξεχωρίζει, ενώ στόχος της είναι να ενισχύσει τα μεγέθη της σε Κίνα και ΗΠΑ.

Επίσης, επιδίωξη της εταιρείας είναι να μεγαλώσει τα μεγέθη της και στην ελληνική αγορά λιανικής, αποκτώντας παρουσία σε βάθος χρόνου σε όλες τις αλυσίδες. Αυτήν τη στιγμή συνεργάζεται με την ΑΒ Βασιλόπουλος, τη Μy market, τη Θανόπουλος, διάφορα καταστήματα delicatessen αλλά και ξενοδοχεία. Το 2019, ο τζίρος της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες, εκτιμάται πως άγγιξε τα 18 εκατ. ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ