Public: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στη διετία

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
10 Ιουλίου 2020 | Λιανεμπόριο & FMCG
Το Public αναπροσαρμόζει τις στρατηγικές προτεραιότητες και την οργανωτική δομή του, με στόχο, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, να είναι ο αδιαμφισβήτητος #1 ecommerce retailer στη χώρα.

Με αφετηρία τη #1 θέση του στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προχωρά σε δομικές οργανωτικές αλλαγές και επενδύσεις σε logistics, τεχνολογίες και ανθρώπινο δυναμικό.

Η εταιρεία σε χρόνο ρεκόρ άλλαξε την οργανωτική της δομή, δημιουργώντας τις εξής δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerce Business Unit και Retail Business Unit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του CEO της εταιρείας, Χρήστου Καλογεράκη, για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η διεύθυνση Retail Business Unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public - MediaMarkt, ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή. 

Σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων, ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην
πλατφόρμα. Στόχος είναι, μάλιστα, η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων.

Τέλος, ο μετασχηματισμός της εταιρείας θα υποστηριχθεί με μεγάλο πλάνο επενδύσεων, εστιάζοντας στους τομείς του ecommerce & marketplace, supply chain, υποδομές και νέες τεχνολογίες. Την επόμενη διετία, το ύψος της επένδυσης θα φτάσει τα 26 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται πως για το 2019 η συνεισφορά του ecommerce στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας ήταν 20%.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ