Lidl Ελλάς: Τρία βραβεία στα Marketing Excellence Awards 2019

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
30 Ιουλίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Τη θέση της Lidl Ελλάς στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ έρχονται να επιβεβαιώσουν οι τρεις νέες διακρίσεις που κατέκτησε η εταιρία στα φετινά Marketing Excellence Awards.



Ο καταξιωμένος θεσμός που διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ της ΕΕΔΕ και επιβραβεύει καινοτόμες ιδέες και ενέργειες στον χώρο του μάρκετινγκ στη χώρα μας απένειμε στη Lidl Ελλάς:


- Χρυσό βραβείο για την omni-channel καμπάνια #KaneisAllos σε online και offline κανάλια επικοινωνίας
- Χάλκινο βραβείο για την ολοκληρωμένη στρατηγική marketing σε παραδοσιακά και σύγχρονα μέσα επικοινωνίας για την καμπάνια #KaneisAllos
- Χάλκινο βραβείο για το στοχευμένο branding του online φυλλαδίου και την επίδρασή του στις διαδικτυακές αναζητήσεις των καταναλωτών

Η Lidl Ελλάς επιβραβεύτηκε για τις εξαιρετικές επιδόσεις και καινοτόμες δράσεις στον τομέα του μάρκετινγκ, που ενδυναμώνουν τη θέση της στην αγορά και τη σύνδεσή της με το καταναλωτικό κοινό, συγκαταλέγοντάς την στους πρωταγωνιστές της εγχώριας επικοινωνίας και του μάρκετινγκ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ