Lidl Hellas- Σελόντα: Πέντε χρόνια στρατηγικής συνεργασίας

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
15 Ιουλίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Την Πέμπτη 11 Ιουλίου μια ομάδα εκπροσώπων των Μέσων μαζί με στελέχη της Lidl Ελλάς επισκέφτηκε και ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρίας «Ιχθυοτροφεία Σελόντα ΑΕΓΕ» για να γνωρίσουν από κοντά τις πιστοποιημένες κατά το πρότυπο ASC φάρμες καλλιέργειας τσιπούρας και λαβρακίου και να μάθουν όλες τις λεπτομέρειες για το ταξίδι των ψαριών που ξεκινάει από τη θάλασσα και καταλήγει στο τραπέζι μας.



Η στρατηγική συνεργασία της Lidl Ελλάς με τα Ιχθυοτροφεία Σελόντα μετρά 5 χρόνια και περισσότερους από 3.360 τόνους ψαριών, ενώ καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία. Η ποσότητα τσιπούρας και λαβρακίου που θα φτάσει στα ράφια των καταστημάτων του δικτύου της εταιρίας στην Ελλάδα αναμένεται να αγγίξει φέτος τους 1.500 τόνους, ενώ το 2018 η αντίστοιχη ποσότητα ήταν περίπου 928 τόνοι.

Οι καινοτομικές συσκευασίες τροποποιημένης ατμόσφαιρας που χρησιμοποιούνται από τη Σελόντα για λογαριασμό της Lidl Ελλάς φέρνουν το πραγματικά φρέσκο ψάρι σε κάθε κατάστημα Lidl, σε όλη την Ελλάδα, διατηρώντας όλα τα θρεπτικά συστατικά με συντήρηση σε απλό ψυγείο και προσφέροντας στους καταναλωτές σημαντικά πλεονεκτήματα. Αρχικά, στη συσκευασία αναγράφεται η ημερομηνία αλίευσης, η μονάδα παραγωγής και ο κωδικός συσκευαστηρίου, ενώ τα ψάρια είναι 100% έτοιμα για μαγείρεμα καθώς είναι καθαρισμένα στη συσκευασία τους. Αυτό σημαίνει πως ο καταναλωτής πληρώνει μόνο το καθαρό βάρος, μιας και στην τιμή ανά κιλό δεν περιλαμβάνονται τα εντόσθια, τα βράγχια και τα λέπια.

Η Lidl Ελλάς συνεργάζεται με την AGROLAB RDS, ένα από τα πιο αναγνωρισμένα ελληνικά εργαστήρια ολοκληρωμένων και συμβουλευτικών λύσεων στη βιομηχανία των τροφίμων, προχωρώντας σε επιπλέον συστηματικό έλεγχο υγιεινής και ασφάλειας των νωπών προϊόντων της.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, η Lidl Ελλάς δεσμεύεται για τη συμβολή της στη συνεχή βελτίωση των πρακτικών αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, επιβεβαιώνοντας έτσι την πίστη της στις αρχές της βιωσιμότητας και της προστασίας του θαλάσσιου οικοσυστήματος. Βασικοί στόχοι της εταιρίας είναι η προστασία της βιοποικιλότητας, η μείωση της υπεραλίευσης και της θαλάσσιας ρύπανσης, καθώς και η προστασία των ανθρώπων και των εργασιακών τους δικαιωμάτων κατά την παραγωγή και επεξεργασία αλιευτικών προϊόντων.

Με την ενίσχυση των συνεργασιών με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, στόχος της Lidl Ελλάς είναι να προσφέρει στην Ελληνίδα και τον Έλληνα καταναλωτή τα πιο ποιοτικά προϊόντα, θέτοντας υψηλότερους στόχους ποιοτικής αξίας, σε καλύτερες τιμές, για να μην στερείται κανένα αγαθό από την οικογένειά του.

3 002

8 002

9 002

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ