Lidl: Στο 15% πλέον το μερίδιο της στην Ελλαδα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
23 Σεπτεμβρίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Σύμφωνα με τον Ιάκωβο Ανδρεανίδη στόχος της Lidl αποτελεί η κατάκτηση της κορυφής στην αγορά σουπερμάρκετ

Η κατάκτηση της πρώτης θέσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ αποτελεί όραμα και ταυτόχρονα στόχο για τη Lidl Ελλάς, η οποία σήμερα βρίσκεται στην τρίτη θέση, έχοντας μειώσει ση μαντικά την απόσταση από τον δεύτερο ανέφερε σε συνέντευξη του σε κυριακάτική εφημερίδα ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς Ιάκωβος Ανδρεανίδης.

Ο επικεφαλής της αλυσίδας σημείωσε πως το μερίδιο αγοράς της Lidl πλεόν στην Ελλάδα αγγίζει το 15% ενώ υπογράμμισε πως τη χρονιά που πέρασε σε περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, με πίεση για μεγάλες προσφορές και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών κατόρθωσε να κλείσει θετικά, με αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 4,3%, η οποία όπως εξήγησε ήταν αποτέλεσμα της αυξημένης επισκεψιμότητας στα καταστήματα σε συνδυασμό με αυξημένο καλάθι, που συνεπάγεται και αύξηση του μεριδίου της στην εγχώρια αγορά του λιανεμπορίου. Ακόμη παρουσιάστηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος και για την τρέχουσα εταιρική χρήση, καθώς οι πρώτοι μήνες κατέγραψαν δυνατό ξεκίνημα και ο τζίρος κινείται ανοδικά.

Όσον αφορά την επέκταση του δικτύου της αλυσίδας επισήμανε πως κύριο μέλημα της Lidl Helals είναι να μπορεί να εξυπηρετήσει ακόμη περισσότερες περιοχές στη νησιωτική Ελλάδα και στην Αττική, όπου οι ανάγκες είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Τόνισε δε πως η αλυσίδα πλέον είναι ευέλικτη αναφορικά με την ανάπτυξη και την κατασκευή ακινήτων, υπό την προϋπόθεση, φυσικά, ότι το σημείο είναι κατάλληλο και πληροί τις προδιαγραφές..

Προτεραιότητα αποτελεί επίσης και η δημιουργία όλων των συνθηκών που συντελούν στην παροχή βελτιωμένης αγοραστικής εμπειρίας. Τέλος όσον αφορά την τυχόν δημιουργία e-shop από την Lidl Hellas ο κ. Ανδρεανίδης πως η εταιρεία είναι έτοιμη σε επίπεδο υποδομών μητρικής σε προϊόντα non food, ωστόσο έχει συνειδητά επιλέξει να μη λασάρει ηλεκτρονικό κατάστημα τη δεδομένη χρονική στιγμή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ