Kayak: Επενδύσεις εν μέσω κορονοϊού

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
22 Μαΐου 2020 | Λιανεμπόριο & FMCG
Δυο πολύ σημαντικές επιχειρηματικές δραστηριότητες ολοκληρώθηκαν πρόσφατα στην ελληνική αγορά παγωτού από την πολυβραβευμένη KAYAK ABEE.

 

Η πρώτη επένδυση αφορά την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου (70%) της Chillbox AE και το 100% της Chillbox Global AE από την ΚΑΥΑΚ ΑΒΕΕ. Η Chillbox, μια πρωτοποριακή αλυσίδα frozen yogurt ξεκίνησε δυναμικά το 2011 και αναπτύχθηκε με μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό απαριθμώντας σήμερα 43 καταστήματα στην Ελλάδα και 18 καταστήματα σε 6 άλλες χώρες. Η διοίκηση της Kayak έχει σχεδιάσει τον εκσυγχρονισμό και την περαιτέρω επέκταση της εν λόγω αλυσίδας.

Η δεύτερη επένδυση αφορά την πλειοψηφική συμμετοχή στην εταιρεία ΚΡΗΤΙΚΑ ΠΑΓΩΤΑμιας μονάδας παραγωγής παγωτού με πρώτη ύλη το κατσικίσιο γάλα του νησιού. Η τεχνογνωσία της Κayak, σε συνδυασμό με τα διατροφικά χαρακτηριστικά που προσδίδει το κατσικίσιο γάλα, θα προσφέρουν στην αγορά μια νέα κατηγορία παγωτού με μοναδικές γεύσεις και ιδιότητες.

Όπως αναφέρει και ο γενικός διευθυντής της Kayak κ. Στέλιος Ξενάκης«Ασφαλώς οι επενδύσεις αυτές είχαν δρομολογηθεί πριν τον κορονοϊό και δεν ήταν καθόλου εύκολο να αποφασίσουμε την ολοκλήρωσή τους κάτω από τις σημερινές συνθήκες. Η δυναμική της ανάπτυξής μας τα τελευταία χρόνια και το επιχειρηματικό μας σχέδιο για τις επενδύσεις αυτές υπερίσχυσαν της ανησυχίας μας για την πορεία της αγοράς το 2020. Ο Όμιλος εταιρειών που δημιουργείται έχει ως σκοπό την ενδυνάμωση του μεριδίου μας στην αγορά του ποιοτικού παγωτού και του ελληνικού frozen yogurt εντός και εκτός συνόρων».

Η Kayak είναι μια ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1991 από τον Γεώργιο Σταυρίδη και σήμερα διοικείται από τη δεύτερη γενιά, Σαλώμη και Άκη Σταυρίδη. Έως σήμερα έχει κερδίσει 17 διεθνή και εγχώρια βραβεία για την υψηλή ποιότητα των γεύσεων που λανσάρει κάθε χρόνο, αλλά και το design των προϊόντων της. Η εταιρεία την τελευταία 5ετία αποτελεί την ήρεμη δύναμη του παγωτού στην Ελλάδα έχοντας διεισδύσει στην αγορά τόσο μέσα από τα ομώνυμα καταστήματά της όσο και με τη χονδρική πώληση σε premium σημεία και επιλεγμένα super markets. Η οικονομική κρίση της τελευταίας δεκαετίας όχι μόνο δεν ανέκοψε την ανοδική πορεία της εταιρείας, αλλά εξαιτίας της συνετής διαχείρισης και των φιλόδοξων επιχειρηματικών σχεδίων κατάφερε να βγει δυνατότερη από πριν. Σήμερα είναι leader στον τομέα HO.RE.CA στην ελληνική αγορά του premium παγωτού, επιτυγχάνοντας τζίρο το 2019 περίπου 8.000.000 € και EBITDA 1.600.000 €.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ