Kαταστήματα Νέας Γενιάς από την Lidl

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
12 Ιουλίου 2016 | Λιανεμπόριο & FMCG
Από Αλικαρνασσό Ηρακλείου και Διαβατά Θεσσαλονίκης ξεκινά η παρουσίαση του νέου concept.

Mια νέα γενιά καταστημάτων παρουσιάζει για το δίκτυο πωλήσεων της η Lidl Hellas. Τα Lidl Νέας Γενιάς έχουν μεγαλύτερο μέγεθος και χώρους (δομημένη επιφάνεια 2.400 τμ και χώρους πωλήσεων 1.420 τμ), ξεκάθαρες θεματικές ενότητες (μαναβική, κρεοπωλείο κλπ) μοντέρνα αρχιτεκτονική, και έχουν δημιουργηθεί με περιβαλλοντικά πρότυπα για την εξοικονόμηση ενέργειας. Για την δημιουργία του κάθε καταστήματος απαιτείται επένδυση 4 εκατ. ευρώ για την πλήρη αλλαγή του και η αρχή έχει γίνει με δυο σημεία, στην Νέα Αλικαρνασσό στην Κρήτη και στα Διαβατά Θεσσαλονίκης. Μέχρι τον Φεβρούαριο του 2017 αναμένεται να παρουσιαστούν άλλα τέσσερα Lidl Νέας Γενιάς και πιο συγκεκριμένα σε Λαμία, στη Δράμα, στη Φλώρινα και στη Μεσσήνη, στο πλαίσιο του επενδυτικού πλάνου ύψους 100 εκατ. ευρώ, που πραγματοποιεί η αλυσίδα. Σε αυτό πέρα από την εισαγωγή του νέου concept στα προαναφερθέντα έξι σημεία περιλαμβάνεται και η επέκταση των κέντρων logistics της Lild Hellas σε Αθήνα και Τρίκαλα, καθώς και η συνέχιση  τou προγράμματος εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του δικτύου των 220 σημείων της εταιρείας.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Lidll Ηellas  στα νέα καταστήματα εφαρμόζεται ένα νέο environmental branding concept, μια πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική, η οποία θα χαρίσει στους καταναλωτές μια ευχάριστη και άνετη εμπειρία αγορών.

Ο νέος χρωματικός συνδυασμός του λευκού και του γκρι, συνοδευόμενος από ένα δρύινο χρώμα, αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία εναλλάσσονται οι φωτογραφικές αποτυπώσεις προϊόντων, τα χειρόγραφα σχέδια και μηνύματα, οι τρισδιάστατοι τίτλοι κατηγοριοποίησης των προϊόντων και οι επιγραφές. Ένα σύστημα γραφικών περιμετρικά του καταστήματος διαχωρίζει με ρυθμικό και γεωμετρικό τρόπο τον χώρο αναπτύσσοντας ένα αφήγημα με πρωταγωνιστές τα ίδια τα προϊόντα που διατίθενται στο κατάστημα.

Ο χώρος πώλησης αναβαθμίζεται οπτικά, με στόχο την καλύτερη παρουσίαση της ποικιλίας και των προϊοντικών κατηγοριών. Η νέα φιλοσοφία καταστήματος περιλαμβάνει τη δημιουργία θεματικών ενοτήτων "corners", για ξεκάθαρη και οριοθετημένη παρουσίαση του μανάβικου, του φούρνου,  του κρεοπωλείου, του ιχθυοπωλείου, της κάβας και των καλλυντικών.

Επίσης, ακολουθώντας την περιβαλλοντική της πολιτική η Lidl Hellas δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξοικονόμηση ενέργειας στο πλαίσιο της κατασκευής και λειτουργίας των καταστημάτων μας. Η χρήση του LED φωτισμού σε όλο το κατάστημα οδηγεί σε σημαντική εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ η αποφυγή χρήσης βλαβερών για το περιβάλλον ψυκτικών υγρών και ο ολοένα αυξανόμενος εξοπλισμός των καταστημάτων με φωτοβολταϊκά επιβεβαιώνει την περιβαλλοντική μας ευσυνειδησία.

Συγχρόνως στον νέο τύπο καταστήματος διευρύνονται οι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, ενώ διατίθενται αποχωρητήρια για τους πελάτες και WC για τις μητέρες.

Οι χώροι αποθήκευσης και οι ψυκτικοί θάλαμοι τοποθετούνται έτσι, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι προσβάσεις για τους συνεργάτες. Ομοίως, νυχτερινές παραδόσεις όλης της γκάμας καθιστούν καλύτερη οργάνωση της έκθεσης των προϊόντων στον χώρο πώλησης. Οι κοινόχρηστοι χώροι των συνεργατών έχουν σχεδιαστεί ευρύχωρα και μοντέρνα και προσφέρονται για συναντήσεις και σεμινάρια.

Ειδική ξενάγηση οργανώθηκε στα Μέσα από τους εκπροσώπους της Lidl Hellas στις 11 Ιουλίου στο κατάστημα Διαβατών, για να τους παρουσιαστεί ο νέος τύπος καταστήματος. Ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Hellas ανέφερε στο πλαίσιο της ξενάγησης μεταξύ άλλων «Η συνολική δαπάνη κατασκευής των καταστημάτων νέας γενιάς φτάνει σχεδόν το 1/4 του συνόλου των ετήσιων επενδύσεων. Το κόστος κάθε καταστήματος νέας γενιάς ανέρχεται περίπου στα 4 εκατομμύρια ενώ το κόστος ενός συμβατικού καταστήματος στοίχιζε μόλις 1,5εκ ευρώ. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι η νέα γενιά καταστημάτων πληροί όλες τις προδιαγραφές για την ενσωμάτωσή του σε αστικά κέντρα γενιάς».

Όσον αφορά τα οικονομικά της μεγέθη, η Lidl Hellas συνεχίζει την θετική πορεία και σύμφωνα με τα στελέχη της κατέγραψε αύξηση τζίρου της τάξεως του 6,2% στο πρώτο τετράμηνο του 2016 αγγίζοντας τα 475 εκατ ευρώ.  

Για το άμεσο μέλλον η αλυσίδα συνεχίζει τις επενδύσεις με στόχο την επέκταση του νέου concept σε όλα τα αστικά κέντρα, την εγκατάσταση ζεστών γωνιών (bake off) σε όλα τα καταστήματα της και την προσθήκη 40 εώς 50 νέων σημείων στο δίκτυο της μέσα στην επόμενη πενταετία.

Η Lidl Hellas απασχολεί περίπου 5.300 εργαζόμενους και συνεργάζεται με περισσότερους από 3.321 προμηθευτές & παρόχους υπηρεσιών στην Ελλάδα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ