Costa Coffee: Στόχος διψήφιο μερίδιο μέσα στην διετία

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
02 Ιουλίου 2020 | Λιανεμπόριο & FMCG
Το διεθνές brand λανσαρίστηκε επίσημα στην ελληνική αγορά από την Coca-Cola Τρία Έψιλον και την Coca-Cola Hellas.

Του Δημήτρη Τσουκαλά

Mε στόχο να κατακτήσoυν μέσα στα επόμενα δυο χρόνια διψήφιο μερίδιο τόσο στο κανάλι του οργανωμένου λιανεμπορίου όσο και στην HORECA, η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas πραγματοποίησαν το επίσημο λανσάρισμα των προϊόντων Costa Coffee στην ελληνική αγορά.

Όπως σημειώθηκε σε διαδικτυακή συνέντευξη, που πραγματοποιήθηκε πριν λίγη ώρα, το λανσάρισμα των προϊόντων  Costa Coffee στην χώρα μας θα γίνει σχεδόν ταυτόχρονα σε όλα τα κανάλια (σουπερμάρκετ, μικρή λιανική, HORECA, εργασιακοί χώροι) και η αρχή γίνεται με γκάμα προϊόντων αλεσμένου καφέ εσπρέσσο ενώ τον Σεπτέμβριο θα ακολουθήσει η τοποθέτηση καψουλών εσπρέσσο (συμβατών με μηχανές Nespresso). Σημειώνεται πως οι συγκεκριμένες δυο υπο-κατηγορίες αποτελούν εκείνες που καταγράφουν την σημαντικότερη ανάπτυξη στην ελληνική αγορά καφέ που στο σύνολο της αγγίζει το 1 δις ευρώ (σε τιμές πώλησεις προϊόντων από τις εταιρείες στα τελικά σημεία).

Όσον αφορά ειδικά την εστίαση , οι πρώτες συνεργασίες για προιόντα Costa Coffee ξεκινούν άμεσα και στόχος είναι μέσα στην επόμενη τριετία περισσότερα από 1500 σημεία πανελλαδικά να έχουν προστεθεί στο δίκτυο. Το πλάνο της Coca-Cola ΗΒC δεν προβλέπει την ανάπτυξη καταστημάτων Costa Coffee, όπως υπήρχαν παλαιότερα στην χώρα μας, αλλά διάφορες καινοτομίες και νέες ιδέες ήδη εξετάζονται και αναμένεται να παρουσιαστούν. Τέλος θα πρέπει να αναφερθεί πως το λανσάρισμα θα υποστηριχθεί με δυνατό επικοινωνιακό πλάνο σε όλα τα μέσα.

Η Ελλάδα γίνεται έτσι μια από τις πρώτες χώρες του Ομίλου Coca-Cola HBC που διαθέτει τη μοναδική ποιότητα και εμπειρία των προϊόντων Costa Coffee στους Έλληνες καταναλωτές.

H Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, ανοίγουν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα και διευρύνουν σημαντικά το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους,  με μια διεθνή μάρκα, ανώτερης ποιότητας και γεύσης. Ο Costa Coffee είναι πλέον διαθέσιμος στην ελληνική αγορά, με 5 διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με 7 επιλογές σε κάψουλες, που θα λανσαριστούν τον Σεπτέμβριο. Παράλληλα, ο Costa Coffee θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων, ολοκληρώνοντας την εμπειρία Costa Coffee σε όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης.

Η παρουσίαση του Costa Coffee στην ελληνική αγορά, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Ιουλίου, μέσω live streaming από το Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center, έναν state of the art εκπαιδευτικό χώρο, ειδικά για τους πελάτες της εταιρείας, που αναδεικνύει την στρατηγική της ως Leading Beverage Partner, καθώς και το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και κατηγοριών, που καλύπτουν όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης 24 ώρες - 7 ημέρες την εβδομάδα.

 

Ο Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον δήλωσε σχετικά: «Με την προσθήκη του κορυφαίου brand Costa Coffee στη μεγάλη οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ερχόμαστε να προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ. Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ενισχύοντας το όραμά μας ως ο 24/7 Leading Beverage Partner. Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner. Θα είμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας υποστηρίζοντάς τους ουσιαστικά ώστε να προσφέρουν την εμπειρία Costa Coffee στους πελάτες τους».

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, υπογράμμισε ότι: «Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην Ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγικής της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία. Η προσθήκη αυτή έρχεται ως απόδειξη της δέσμευσής μας να εξελισσόμαστε, να δημιουργούμε και να προσφέρουμε μοναδικά προϊόντα στους καταναλωτές μας, απόλυτα εναρμονισμένα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους».

Ο Βασίλης Βελισκιώτης, Spirits, Snacks & Coffee Unit Manager της Coca Cola Τρία Έψιλον, σημείωσε: «Με την είσοδο του Costa Coffee στον κλάδο της εστίασης, φέρνουμε, πέρα από ένα brand με αδιαμφισβήτητη ποιότητα και παρουσία σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα σύνολο καινοτόμων υπηρεσιών και εργαλείων που προσφέρουν προστιθεμένη αξία τόσο στους πελάτες μας, όσο και στους τελικούς καταναλωτές. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι παρέχουμε μία πλήρη γκάμα επαγγελματικών μηχανών καφέ, που θα ενσωματώνουν καινοτόμες τεχνολογίες τηλεμετρίας καθώς και υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουμε εξελίξει υπό την καθοδήγηση του Coffee Expert μας που θα λαμβάνουν χώρα τόσο στο υπερσύγχρονο Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center όσο και στους αντίστοιχους χώρους των συνεργατών μας».

Με αυστηρούς ελέγχους στην καλλιέργεια και την επιλογή των κόκκων, ο Costa Coffee έχει αποκτήσει τη διακεκριμένη πιστοποίηση “Rainforest Alliance”. Βρίσκεται έτσι στην πρώτη γραμμή για τη βιώσιμη καλλιέργεια, συγκομιδή και εμπορία των εξαιρετικών ποικιλιών καφέ που δημιουργούν το χαρμάνι του.   

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ