BREAKING NEWS:
test

Τοttis Bingo: Αναμένει αύξηση πωλήσεων κατά 5%

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
08 Οκτωβρίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Ενίσχυση της παρουσίας της τόσο στις λιανικές πωλήσεις, όσο και στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας γκοφρέτας, εμφανίζει η Tottis Bingo, η οποία το 2018 αύξησε το μερίδιό της στην ελληνική αγορά στο 40,9%, σύμφωνα με τη Nielsen.


Πιο αναλυτικά, στα 58,68 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της το 2018 έναντι 55,52 εκατ. ευρώ το 2017, ενισχυμένος κατά 5,7%. Τα κέρδη προ τόκων και φόρων ανήλθαν στα 1,46 εκατ. ευρώ, έναντι 1,49 εκατ. ευρώ, ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων στα 408.044 ευρώ το 2018 έναντι 359.851 ευρώ το 2017, αυξημένα κατά 13,39%. Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων ενισχύθηκαν κατά 16,79% και διαμορφώθηκαν στα 251.723 ευρώ έναντι 215.530 ευρώ.

Στη χρήση του 2018 η Tottis Bingo ενίσχυσε περαιτέρω τις ήδη υπάρχουσες αγορές με νέα προϊόντα και συμφωνίες με διεθνείς αλυσίδες όπως οι Lidl και Edeka, ενώ για την τρέχουσα χρονιά η εταιρεία αναμένει ενίσχυση των εσόδων της κατά 5%, η οποία θα προέλθει από την αύξηση των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, αλλά και των πωλήσεών της. Προτεραιότητα της εταιρείας αποτελεί η επέκταση σε νέες αγορές εκτός Ελλάδας, όπως οι ΗΠΑ, στις οποίες πραγματοποιεί εξαγωγές από το 2015.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ