Συνεργασία Β.Σ. Καρούλιας- AB InBev

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
05 Σεπτεμβρίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Για την διανομή των διεθνώς εμβληματικών σημάτων μπύρας Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden στην Ελληνική αγορά από το 2020

Την Πέμπτη, 5 Σεπτεμβρίου 2019, οι εταιρείες Anheuser-Busch InBev (AB InBev) και Β.Σ. Καρούλιας ΑΒΕΕΠ, ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους από 1η Ιανουαρίου 2020 αναφορικά με την αντιπροσωπεία και διανομή των διεθνώς εμβληματικών σημάτων μπύρας Corona, Stella Artois, Bud, Beck’s, Franziskaner, Leffe και Hoegaarden στην Ελληνική αγορά. Οι δύο Εταιρείες έχουν από κοινού καταρτίσει ένα φιλόδοξο πλάνο περαιτέρω ανάπτυξης στην Ελληνική αγορά,  των προϊόντων της Νο.1 Εταιρείας μπύρας στον κόσμο, AB InBev.  Το όραμα των δύο Εταιρειών είναι τα κορυφαία αυτά brands να καταλάβουν την πρώτη θέση στη συνείδηση και προτίμηση του καταναλωτή στην Ελλάδα, σύμφωνα με το αυξανόμενο ενδιαφέρον για premium brands μπύρας, όπως συμβαίνει διεθνώς.

Με την προσθήκη των μαρκών της AB InBev στο πλούσιο χαρτοφυλάκιο μπίρας της Β.Σ. Καρούλιας, με κορυφαία διεθνή και Ελληνικά σήματα,  δημιουργείται μία νέα, πολύ ισχυρή ομάδα ποιοτικών προϊόντων ζύθου, που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες και όλες τις περιστάσεις κατανάλωσης μπύρας. 

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της Β.Σ Καρούλιας, Χρήστος Αργυρού: “Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά η ποιότητα και η διεθνής πορεία όλων αυτών των σημάτων, μας γεμίζουν με σιγουριά ότι η επιτυχία είναι μονόδρομος και θα έρθει σαν αποτέλεσμα της προσήλωσης και της σκληρής δουλειάς μας στο πεδίο της αγοράς.”

Αντίστοιχα ο εκπρόσωπος της AB InBev, Benoit Bronckart- BU South Europe President δήλωσε: “H φιλοδοξία, η θέληση αλλά και η προϊστορία της Β.Σ. Καρούλιας , αποτελούν το καλύτερο εχέγγυο για την επιτυχημένη πορεία των προϊόντων της AB InBev στην Ελληνική αγορά”.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ