Σουπερμάρκετ: Άνοδος 4,4% στο 9μηνο του 2019

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
01 Νοεμβρίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Nielsen.

 Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (*Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +4,4% κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2019 (στοιχεία YTD έως 29 Σεπτεμβρίου 2019), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +2,9%.

Τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +6,4%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα Τρόφιμα & Ποτά, στο σύνολο τους, αναπτύσσονται κατά +2,9%, ενώ  οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +2,7% & +3,2% αντίστοιχα. 

super

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ