Ηellenic Catering: Σημαντικές οι επιπτώσεις της πανδημίας

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
30 Ιουλίου 2020 | Λιανεμπόριο & FMCG
Θετική πορεία κατέγραψε το 2019 η Hellenic Catering, θυγατρική του ομίλου GOODY’S, ο οποίος αποτελεί υπo-όμιλο του ομίλου VIVARTIA.  

 

Ο συνολικός τζίρος αυξήθηκε κατά ποσοστό 5,50% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση και ανήλθε σε 59, 141 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα  56.062 εκατ. ευρώ του 2019. Ανοδικά κινήθηκαν και τα ΕΒΙΤDA που ανήλθαν πέρσι σε 4,673 εκατ. ευρώ καθώς και τα κέρδη προ φόρων, που ξεπέρασαν τα 3,6 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στις οικονομικές καταστάσεις, το 2019 η  εταιρεία συμμετείχε σε διάφορους Δημόσιους διαγωνισμούς και ως εκ τούτου συμβλήθηκε με ευρύτερους φορείς του Δημοσίου με κυριότερο αυτόν του ΟΠΕΚΑ, για την εκτέλεση προγραμμάτων σίτισης μαθητών Δημοτικών Σχολείων για την περίοδο του Α’ εξαμήνου 2019. Επίσης πέρσι ολοκληρώθηκε η συγχώνευση δια απορροφήσεως της θυγατρικής εταιρείας ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΦΟΥΝΤ ΣΕΡΒΙΣ ΠΑΤΡΩΝ ΑΕ, της οποίας κατείχε το 100% του μετοχικού της κεφαλαίου και η οποία βρισκόταν σε αδράνεια. 

Στα τέλη του έτους 2019 πραγματοποιήθηκε μεταβίβαση της παραγωγικής δραστηριότητας ειδών ζαχαροπλαστικής, προς την εταιρεία OLYMPIC CATERING Α.Ε., προκειμένου να αξιοποιηθεί η αποδοτικότητα των πόρων της συγκεκριμένης εταιρείας και να προκύψουν συνέργειες βελτίωσης παραγωγής των προϊόντων και ανάπτυξης των πωλήσεων. Οι επιπτώσεις της πανδημίας στις πωλήσεις της Εταιρείας άρχισαν να διαφαίνονται από το Μάρτιο.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις της Εταιρείας επηρεάστηκαν αρνητικά, ιδιαίτερα από τα μέσα Μαρτίου και έπειτα, μετά την απόφαση υποχρεωτικού κλεισίματος των καταστημάτων εστίασης, όπου σε συνδυασμό με το μέτρο περιορισμού των μετακινήσεων παρουσίασε πτώση πωλήσεων που ξεπέρασε το 50% της αντίστοιχης περσινής περιόδου, καθώς η βασική δραστηριότητα της Εταιρείας είναι η τροφοδοσία των καταστημάτων εστίασης του Ομίλου GOODY’S και EVEREST. Η κάμψη για τον Μάρτιο και για τον Απρίλιο υπολογίζεται σε 51% και 64% αντίστοιχα.

Για το υπόλοιπο του έτους, λόγω των ειδικών συνθηκών και όσο υπάρχει η αβεβαιότητα για την “επόμενη μέρα”, η διοίκηση της εταιρείας δηλώνει πως είναι δύσκολο να γίνουν λεπτομερείς προβλέψεις για την πορεία των πωλήσεων. Οι αρχικές εκτιμήσεις της πάντως είναι ότι οι πωλήσεις στο σύνολο του έτους θα παρουσιάσουν μείωση της τάξης του 30% – 40% σε σχέση με το 2019, αποτέλεσμα κυρίως της μειωμένης τουριστικής περιόδου και κατ’ επέκταση κίνησης λόγω της πανδημίας. Επίσης  αναμένει ιδιαιτέρως σημαντική μείωση του «EBITDA»

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ