Η Upfield απέκτησε την Arivia

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
18 Οκτωβρίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Η επιχείρηση με έδρα την Θεσσαλονίκη, μονάδα στην Δράμα και ηγετική παρουσία στην κατηγορία των plant based τυριών εντάσσεται στην οικογένεια της εταιρείας, που αποτελεί μετεξέλιξη του τμήματος spreads της Unilever.  

Του Δημήτρη Τσουκαλά

H Upfield Group B.V., o leader σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά τα plant-based βούτυρα και spreads ανακοίνωσε χθες πως η θυγατρική της Upfield Europe B.V. προχώρησε στην εξαγορά της ελληνικής Arivia, η οποία κυριαρχεί στον τομέα των plant-based τυριών και έχει στην κατοχή της τα καταξιωμένα brands Viofast και Violife.   

To VIOLIFE αποτελεί ήδη το νούμερο 1 brand στην κατηγορία των plant-based τυριών στην Μεγάλη Βρετανία ενώ η Arivia έχει χτίσει, επίσης, ισχυρή παρουσία στις ΗΠΑ, όπου καταγράφει ραγδαία ανάπτυξη.

Πλέον με την συνδρομή της Upfield που ανήκει στην ΚΚR και αποτελεί την μετεξέλιξη του τμήματος των spreads της Unilever που έχει αποκτήσει το fund, η Arivia αναμένεται να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την θέση της στην παγκόσμια αγορά plant-based τυριών, που αναπτύσσεται συνεχώς.

Ο συνδυασμός του brand και της προιόντικής πρότασης της Arivia με την εμπειρία όσον αφορά το brand-marketing, τις υποδομές και το παγκόσμιο δίκτυο διανομής (που περιλαμβάνει και το food service) της Upfield εκτιμάται πως θα δημιουργήσει την μοναδική ευκαιρία να επιταχυνθεί σε παγκόσμιο επίπεδο η κατηγορία των plant-based cheese τυριών.  

Η εξαγορά αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέσα σε 3 μήνες μετά την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών και ο David Haines, CEO της Upfield Group B.V. ανέφερε σχετικά με αυτήν πως «ευθυγραμμίζεται με την στρατηγική ανάπτυξης μας και την αποστολής μας να αποτελούμε την παγκόσμια αρχή στα plant-based τρόφιμα. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο απαιτούν ποιοτικές, φυσικές και γευστικές εναλλακτικές ως προς τα γαλακτοκομικά και η ένταξη των προϊόντων της Arivia στην οικογένεια της Upfield, θα μας επιτρέψει να  ανταποκριθούμε ακόμη περισσότερο σε αυτές τις απαιτήσεις, διευρύνοντας παράλληλα την πρόταση μας στο κομμάτι των plant-based»

"Η ομάδα της Arivia τις τελευταίες δυο δεκαετίες έχει εργαστεί πολύ με στόχο να καινοτομεί και να δημιουργεί καταπληκτικό προϊόντα εξαιρετικά ως προς την γεύση, την φυσικότητα και την απόδοση. Έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά όσον αφορά το χτίσιμο του brand τους σε δυο από τις κύριες αγορές για τα plant-based τρόφιμα και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί τους προκειμένου να συνεχιστούν αυτές οι επιτυχίες ανά τον κόσμο

Από την μεριά του ο Άνθιμος Μισαηλίδης, CEO της Arivia ανέφερε σχετικά: «Όλη η ομάδα μας είναι εξαιρετικά ικανοποιημένη που θα αποτελεί κομμάτι της οικογένειας της  Upfield και θα κυνηγούμε μαζί τους κοινούς μας στόχους για πιο βιώσιμες, υψηλότερης ποιότητας και εξαιρετικά γευστικές εναλλακτικές στα γαλακτοκομικά προϊόντα. Καθώς είμαστε απόλυτα αφοσιωμένοι στην ανάπτυξη της καταναλωτικής ικανοποίησης, είμαστε πεπεισμένοι πως η παγκόσμια παρουσία της Upfield σε συνδυασμό με τη μοναδική προιοντική πρόταση της Arivia θα λειτουργήσει σαν καταλύτης ως προς την αύξηση της διαθεσιμότητας των premium, plant-based προιόντων σε όλα τα κανάλια του  retail και του food service».

Ποια είναι η Arivia

Η ARIVIA είναι η μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία παραγωγής και συσκευασίας τυροκομικών προϊόντων με βάση τα φυτικά λιπαρά. Δραστηριοποιείται από το 1990 σε πάνω από 50 χώρες παγκοσμίως, έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη και το εργοστάσιο βρίσκεται στη Δράμα, όπου απασχολούνται πάνω από 200 άτομα. Αποτελεί την μετεξέλιξη της εταιρείας που ιδρύθηκε  το 1986 με την αρχική επωνυμία ΒΗΤΑ ΠΙ και με την τωρινή της μορφή πρόεκυψε από την συγχώνευση των Θυγατρικών της ΕΛΓΕΚΑ Arista και Bιοτρός. Ανήκε στον Όμιλο ΕΛΓΕΚΑ από τον Ιούλιο του 201020 Φεβρουαρίου 2017, ημερομηνία κατά την οποία συντελέστηκε η πώλησή της. στο το SouthBridge Europe Mezzanine, που λειτούργησε ως επικεφαλής του επενδυτικού σχήματος που την απέκτησε, έναντι 20 εκατ. ευρώ/
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ