Η αξία της παγκόσμιας αγοράς eCommerce θα προσεγγίσει τα $19 τρισ. το 2024

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
28 Νοεμβρίου 2019 | Λιανεμπόριο & FMCG
Οι δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο σε παγκόσμιο επίπεδο θα ανέλθουν το 2019 στα επίπεδα των $11,2 τρισ.


Εκρηκτική συνεχίζει να είναι η άνοδος του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου, σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την ακρίβεια, οι παγκόσμιες δαπάνες για το ψηφιακό εμπόριο αναμένεται να φθάσουν τα $18,7 τρις. μέχρι το 2024, από $11,2 τρισ. το 2019, που συνιστά αύξηση κατά 66% σε ορίζοντα πενταετίας.

Μια νέα μελέτη από την Juniper Research (Digital Commerce: Key Trends, Sectors & Forecasts 2019-2024) διαπιστώνει ότι ο μεγαλύτερος τομέας του ψηφιακού εμπορίου θα είναι η online αγορά φυσικών αγαθών, η οποία θα ευθύνεται για το 27% του συνόλου των δαπανών ψηφιακού εμπορίου μέχρι τα τέλη του 2019. Σύμφωνα με τους αναλυτές της εταιρείας, την παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου ωθούν σε ανάπτυξη οι online έμποροι που δραστηριοποιούνται στις τοπικές αγορές, αλλά και η στροφή των παραδοσιακών εκπροσώπων του λιανεμπορίου προς το ψηφιακό κανάλι.

Σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία των χρηστών μέσω των ψηφιακών καναλιών είναι το επόμενο κρίσιμο στοίχημα για τους λιανοπωλητές. Η μείωση των υφιστάμενων προβλημάτων κατά τη διαδικασία πληρωμών, παρά τις αυξημένες απαιτήσεις ασφαλείας, αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη μελλοντική επιτυχία του ψηφιακού εμπορίου, σύμφωνα με τους αναλυτές. 

Περί πληρωμών
Οι online μεταφορές χρημάτων, που αναμένεται να διευρυνθούν κατά 85% την επόμενη πενταετία, αποτελούν έναν από τους κύριους μοχλούς ανάπτυξης του ψηφιακού εμπορίου την επόμενη περίοδο. “Οι online μεταφορές χρημάτων βρίσκονται υπό τη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, με τις πρώτες σχετικές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας να εκτοπίζουν τον παραδοσιακό ρόλο των μετρητών στις αναδυόμενες οικονομίες. Οι συνεργασίες με διεθνείς εμπόρους και ψηφιακά πορτοφόλια θα επιτρέψουν στις αναδυόμενες αγορές να συμμετάσχουν πιο συστηματικά στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, σε μια κλίμακα που μέχρι σήμερα ήταν αδύνατη”, αναφέρει η Juniper Research.

Η έρευνα της εταιρείας διαπιστώνει, επίσης, ότι οι πληρωμές μέσα από συσκευές IoT, κυρίως το “έξυπνο” σπίτι και τα συνδεδεμένα οχήματα, θα φθάσουν, μέχρι το 2024, τα 32 δισεκατομμύρια συναλλαγές. Να σημειωθεί ότι οι αντίστοιχες συναλλαγές το 2019 ανερχόταν σε μόλις 1,8 δισεκατομμύρια. 

Σε άνοδο το mobile
Σε αυτήν την εξίσωση, που καλείται να λύσει το παγκόσμιο λιανεμπόριο, οι κινητές συσκευές και το mobile οικοσύστημα παίζουν κομβικό ρόλο. Οι onlline αγορές, που πραγματοποιούνται μέσω κινητών συσκευών, αναμένεται να γνωρίσουν περαιτέρω άνοδο τα επόμενα χρόνια, με τον αριθμό των αγοραστών μέσω smartphone να αυξάνεται κατά περίπου 60% μεταξύ 2019 και 2024. Μάλιστα, μόνο το 21% των αγορών αναμένεται να πραγματοποιείται μέσω σταθερών και φορητών υπολογιστών και συνδεδεμένων τηλεοράσεων, παγκοσμίως, μέχρι το 2024.

Πηγή: sepe.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ