NE33 Conference 2019: Tο νέο ετήσιο συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
26 Σεπτεμβρίου 2019 | Επιχειρήσεις
Το νέο ετήσιο συνέδριο έχει θέσει ως στόχο τον προσανατολισμό των επιχειρηματιών του ελληνικού εμπορίου για την επίτευξη της αριστείας στο μελλοντικό Εμπόριο, αναδεικνύοντας τις τελευταίες τάσεις και καινοτομίες, τις στρατηγικές ανάπτυξης αλλά και τις δυνατότητες και τις ευκαιρίες των νέων επιχειρηματικών μοντέλων του κλάδου του Εμπορίου


Το ne33 Conference 2019 είναι πλέον λιγότερο από επτά εβδομάδες μακριά και τα εισιτήρια για το νέο κορυφαίο συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνόφωνη αγορά είναι ήδη διαθέσιμα.

Όσοι ενδιαφερόμενοι συμμετέχοντες, μάλιστα, κάνουν πρώτοι την αγορά του εισιτηρίου τους, θα έχουν την ευκαιρία να εξασφαλίσουν τη θέση τους τόσο για το ολοήμερο Masterclass „Intro in Platform Business Model Innovation όσο και για το καθαυτό συνέδριο ne33 Conference με μια αισθητά οικονομικότερη τιμή. Το πλήθος των ne33 Fan εισιτηρίων είναι περιορισμένο, γι’ αυτό και όσοι επιθυμούν να παρακολουθήσουν το φετινό ne33 Conference, με το θέμα “Δαβίδ εναντίον Γολιάθ – ποιος θα κερδίσει τη «μάχη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου;”»;, θα ήταν σκόπιμο να σπεύσουν να ακολουθήσουν τη διαδικασία εξασφάλισης μιας θέσης για το Gazarte και την Πέμπτη 7 και την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου.

Σημειώνεται ότι το B2B συνέδριο ne33 είναι ένα αμιγές συνέδριο στρατηγικής και απευθύνεται σε όλα τα υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, επιχειρήσεων retail, κατασκευαστών και επώνυμων εταιρειών ανεξαρτήτως κλάδου, μεγέθους και γεωγραφικής περιφέρειας, που θέλουν να διαμορφώσουν την ανάπτυξη του μελλοντικού εμπορίου.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα και τα εισιτήρια επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του ne33 Conference.

Λίγα λόγια για το φετινό κύριο θέμα του συνεδρίου:

Το κύριο θέμα του φετινού συνεδρίου είναι “Δαβίδ εναντίον Γολιάθ – ποιος θα κερδίσει τη «μάχη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου»;” εφόσον  ολοένα και περισσότεροι έλληνες έμποροι έρχονται αντιμέτωποι με το παραπάνω υπαρξιακό ερώτημα. Βέβαια,  θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το διαδίκτυο προσφέρει ειδικά στους μικρούς αλλά και τους μεγάλους εξειδικευμένους εμπόρους εξαιρετικές ευκαιρίες, οι οποίες στον offline κόσμο δε θα έβρισκαν ποτέ το ακροατήριό τους. Η επιλογή της σωστής στρατηγικής, λοιπόν, αποτελεί τον σημαντικότερο παράγοντα επιτυχίας. Γι' αυτό και στο συνέδριο ne33 θα λάβουν τον λόγο πρωτοποριακοί διαδικτυακοί έμποροι, κατασκευαστές αλλά και επώνυμες εταιρείες, όλων των μεγεθών αλλά και διαφορετικού προσανατολισμού.

“Ο στόχος και η φιλοδοξία του ne33 είναι να κοιτάξουμε συνειδητά μπροστά και να σκεφτούμε πέρα από τον στενό ορίζοντα για να ανοίξουμε νέες προοπτικές, στοχεύοντας στην αριστεία στο μελλοντικό εμπόριο (Future Retail Excellence). Είμαστε περήφανοι και ευτυχείς που τόσο υψηλού επιπέδου διακεκριμένοι έλληνες και ξένοι ομιλητές, όπως 

  • Dr. Jens-Uwe Meyer, Founder & CEO Innolytics
  • Dominique Locher, former CEO LeShop, Digital retail pioneer / Entrepreneur
  • Michael Cassau, Founder & CEO Grover.com
  • Dr. Josef Haid, Founder & CEO Pick8ship Technology AG
  • Dr. Roman Zenner, Industry Analyst & Tech Expert
  • Max Meister, CEO Ludwig Meister GmbH
  • Dr. Reinhard Ematinger, Business Model Innovation Expert
  • Μαρίκα Λάμπρου, Πρώην Διευθύνων Σύμβουλος, ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε.
  • Πάνος Πατρωνίδης, Εμπορικός Διευθυντής, Altex S.A. (Funky Buddha)
  • Μάριος Μπεζούλιας, Ιδρυτής &Γενικός Διευθυντής, Spitishop.gr

αποδέχτηκαν την πρόσκλησή μας να δώσουν το «παρών» στο ne33 Conference, ενώ το πρόγραμμα του συνεδρίου εμπλουτίζεται συνεχώς, με διεθνείς και Έλληνες ομιλητές” δήλωσε ο κ. Ευστάθιος Ιντζεΐδης, διοργανωτής και συντονιστής του ne33 Conference. Ενώ συμπλήρωσε: „To συνέδριο ne33 θα λειτουργήσει ως γέφυρα εμπλουτισμού της γνώσης & θεμελίωσης της συνεργασίας μεταξύ των εμπόρων, κατασκευαστών, επώνυμων εταιρειών και των παρόχων υπηρεσιών, προσφέροντας άμεση πληροφόρηση για  τεχνογνωσία, χρηστικές εμπειρίες αλλά και ερεθίσματα, ενώ μέσω διαφόρων καινοτόμων μορφών δικτύωσης – από Speednetworking και Fun Corner μέχρι και το μεγαλύτερο πάρτι της αγοράς, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δικτυωθούν και να συνάψουν ωφέλιμες και ουσιαστικές συνεργασίες μεταξύ τους. “

Στις επόμενες εβδομάδες θα ανακοινωθεί το τελικό πρόγραμμα του συνεδρίου και μέχρι την εξάντληση των ne33 Fans εισιτηρίων, το κόστος συμμετοχής για το ne33 Conference θα ανέρχεται σε 150 ευρώ για τους εμπόρους (διαδικτυακούς ή μη), κατασκευαστές και επώνυμες εταιρείες και 270 ευρώ αντίστοιχα για τους παρόχους υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ενώ το κόστος συμμετοχής του συνεδρίου ne33 μαζί με το ολοήμερο Masterclass “Εισαγωγή στα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα πλατφορμών” θα ανέρχεται στην ειδική τιμή των 300 ευρώ για τους εμπόρους και τις επώνυμες εταιρείες και 382 ευρώ αντίστοιχα για τους παρόχους.

Μείνετε συντονισμένοι για όλα αυτά που προετοιμάζει η ομάδα του ne33 και ακολουθήστε την πορεία αυτή μέσα από το Facebook, το Twitter και το LinkedIn.

Περισσότερες πληροφορίες στο  https://ne33.gr/ .

Η εγγραφή στο συνέδριο γίνεται στο παρακάτω link: https://ne33.gr/tickets/



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ