Εικόνα Άρθρου  ΕΛΤΑ: Σενάρια για πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου και κλείσιμο καταστημάτων

ΕΛΤΑ: Σενάρια για πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου και κλείσιμο καταστημάτων

16 Αυγούστου 2019 | Επιχειρήσεις
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για 2.000 εργαζομένους βρίσκεται στα πιθανά σενάρια που εξετάζει η κυβέρνηση


Οξύτατο πρόβλημα οικονομικής ρευστότητας αντιμετωπίζουν τα ΕΛΤΑ που αποτελούν ένα από σημαντικότερα θέματα που έχει να διαχειριστεί ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη

Ο υπουργός απαντώντας στα σενάρια και τις φήμες περί κλεισίματος του οργανισμού, τόνισε ότι «προφανώς και δεν υπάρχει τέτοιο θέμα». Η απάντηση σε ένα παρόμοιο ερώτημα για τη ΔΕΗ που έδωσε ο κύριος Χατζηδάκης είναι ξεκάθαρη για τον ίδιο και αινιγματική για τον κύριο Πιερρακάκη καθώς αποκρίθηκε ότι δεν «είμαστε μάγοι». Είναι πολλά που πρέπει να γίνουν για να διασωθεί και να περάσει στην ανάπτυξη η ΔΕΚΟ και οι τεχνολογικές δυνατότητες που αποτελούν ζητούμενο του μετασχηματσμού τους δεν είναι από μόνες τους πανάκεια. 

«Προφανώς εμείς θέλουμε να διασώσουμε τα ΕΛΤΑ. Απλώς νομίζω πως αν κάποιοι δεν έκαναν τίποτα για 4,5 χρόνια, εμείς μπορούμε να έχουμε δύο μήνες για να κάνουμε κάτι. Παρ’ όλα αυτά, τους επόμενους μήνες θα είμαστε στη διάθεσή σας να το συζητήσουμε αναλυτικά το θέμα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πιερρακάκης.

Το σχέδιο αναδιάρθρωσης που έχει προτείνει η PricewaterhouseCoopers στο πρόσφατο παρελθόν για τη διάσωσή τους προβλέπει το κλείσιμο 215 καταστημάτων, την απομάκρυνση 2.036 εργαζομένων και περικοπή δαπανών σε όλες δραστηριότητες. Είναι ενδεικτικό ότι η δαπάνη για την υλοποίηση προγράμματος εθελούσιας εξόδου με κίνητρα συνταξιοδότησης για 2.000 εργαζόμενους, εκτιμάται ότι θα κοστίσει πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ.  Πρόσφατο δημοσίευμα  από το «Βήμα της Κυριακής»  έφερε ξανά αυτό το σενάριο στο προσκήνιο και έκανε λόγο η αναζήτηση 500 εκατομμυρίων ευρώ για τη διάσωση των ΕΛΤΑ. 

 Από την πλευρά της, η πανελλήνια ομοσπονδία Σωματείων ταχυδρομικών -σε πρόσφατη ανακοίνωσή της- τονίζει ότι για να περάσει ο οργανισμός σε τροχιά ανάπτυξης πρέπει να προηγηθεί:

- Η ενσωμάτωση της θυγατρικής εταιρείας Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ στη μητρική εταιρεία

- Η στοχευμένη εμπορική πολιτική, μέσα από την ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών που θα ενσωματώνουν την ψηφιακή τεχνολογία και που θα βάζουν τα ΕΛΤΑ στον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Πηγή: ethnos.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ