ΕΡΤ: Το πλάνο για τη συνέχεια

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
12 Δεκεμβρίου 2019 | Επικοινωνία - Media
Με λογική «digital first», τον τηλεθεατή/ακροατή στο επίκεντρο και με ξεκάθαρη στόχευση στο νεανικό κοινό, προχωρά η ΕΡΤ, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν χθες σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο πρόεδρός της, Κωνσταντίνος Ζούλας, και ο διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Γαμπρίτσος.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκαν στο πλάνο ενίσχυσης της παρουσίας της EΡΤ και της διάχυσης του περιεχομένου της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην αξιοποίηση της δυναμικής της υβριδικής TV και των on demand προτάσεων καθώς και στις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει το διαδίκτυο για το ραδιόφωνο. Ακόμη, ο κ. Γαμπρίτσος σημείωσε πως εξετάζεται πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για εργαζομένους που βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση, τονίζοντας πως θα πρέπει, φυσικά, να τύχει της έγκρισης του κράτους, που αποτελεί τον βασικό μέτοχο της EΡΤ.

Επιπρόσθετα, προανήγγειλε επενδύσεις σε πάγιο εξοπλισμό αλλά και στη βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος μέσα από χωροταξικές βελτιώσεις και ανακαινίσεις, που θα υλοποιηθούν σταδιακά τα επόμενα χρόνια, ενώ τόνισε την ανάγκη να εξορθολογιστεί η μισθολογική πολιτική της EΡΤ, προκειμένου να μπορούν να προσελκυσθούν υψηλόβαθμα στελέχη αλλά και παρουσιαστές, που αυτήν τη στιγμή προτιμούν την ελεύθερη αγορά. 

Όσον αφορά τα έσοδα της ΕΡΤ το 2019, σημειώθηκε πως ανήλθαν σε περίπου 190 εκατ. ευρώ, με τα 180 εξ αυτών να προέρχονται από το ανταποδοτικό τέλος. Τα υπόλοιπα 10 εκατ. ευρώ αποτελούν διαφημιστικά έσοδα που, όπως τονίστηκε, αντιστοιχούν στο 3% της συνολικής διαφημιστικής πίτας στην Ελλάδα και στο 5% του συνολικού τζίρου της EΡΤ. Μάλιστα, ο κ. Γαμπρίτσος επεσήμανε την αναντιστοιχία με το συνολικό μερίδιο τηλεθέασης που διαθέτει η ΕΡΤ, το οποίο αθροιστικά ανέρχεται στο 10% και όπως σημειώθηκε χθες, στόχος είναι να διπλασιαστεί.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ