Η Ithaca και η P&G έτρεξαν μαζί στον Μαραθώνιο της Αθήνας

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
18 Νοεμβρίου 2019 | Αειφορία & ΕΚΕ
Η P&G συνοδοιπόρος της ITHACA για δεύτερη χρονιά μέσω της καμπάνιας Αriel#PODFORGOOD, στήριξε περαιτέρω το πρόγραμμα.

Με ένα ηχηρό μήνυμα αξιοπρέπειας «έντυσε» τη φετινή της συμμετοχή στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο οργανισμός Ithaca, χάρη σε όσους επέλεξαν να στηρίξουν το σκοπό του οργανισμού και την ενίσχυση της λειτουργίας των κινητών πλυντηρίων ρούχων για αστέγους.

Η P&G συνοδοιπόρος της ITHACA για δεύτερη χρονιά μέσω της καμπάνιας Αriel#PODFORGOOD, στήριξε περαιτέρω το πρόγραμμα, με τη βοήθεια των εργαζομένων και των οικογενειών τους, που αγκάλιασαν το σκοπό και πήραν μέρος στους αγώνες για την ευαισθητοποίηση ακόμα περισσότερων πολιτών γύρω από το θέμα τις αστεγίας.

Η Ithaca συμμετείχε για πρώτη φορά στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ως συνεργαζόμενος φορέας του ΣΕΓΑΣ. Στο Χωριό των Χορηγών το κινητό πλυντήριο της Ithaca, με το οποίο οι άνθρωποί της εξυπηρετούν εκατοντάδες αστέγους συνανθρώπους μας, μεταμορφώθηκε σε σημείο ενημέρωσης όλων των δρομέων του Μαραθωνίου για το έργο και το όραμα της οργάνωσης.

Η P&G μαζί με το Ariel Pods, στηρίζουν έμπρακτα την προσπάθεια της Ithaca από το 2016, ενώ από το 2018 μέχρι σήμερα, με την καμπάνια Ariel #PODforgood, η λειτουργία του κινητού πλυντηρίου έχει ενισχυθεί και με την συμμετοχή όλων των καταναλωτών, καλύπτοντας πλέον τις ετήσιες ανάγκες της Ithaca, και προσφέροντας 22 τόνους καθαρών ρούχων σε ένα χρόνο.

O Θάνος Σπηλιόπουλος, ιδρυτής της Ithaca, αναφερόμενος στη συνεργασία με το Ariel Pods και την πρωτοβουλία των εργαζομένων της P&G, ανέφερε: «Θέλουμε να περάσουμε ένα μήνυμα: ότι τρέχουμε για την αξιοπρέπεια, τρέχουμε για να κάνουμε γνωστό το πρόβλημα της αστεγίας και να αναδείξουμε πόσο σημαντικό είναι, οι άνθρωποι που ζουν σε συνθήκες δρόμου να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες υγιεινής. Οι εργαζόμενοι της P&G μας στηρίζουν από την πρώτη στιγμή και με τη συμμετοχή τους μας βοηθούν να αναδείξουμε ακόμα περισσότερο το έργο της Ithaca

Η Κορίνα Λάζαρη, Υπεύθυνη Επικοινωνίας της P&G, ανέφερε: «Όλοι εμείς στην P&G είχαμε ένα επιπλέον κίνητρο να συμμετέχουμε στον Μαραθώνιο και αυτό είναι η στήριξη του σκοπού του Ariel και του κινητού πλυντηρίου για αστέγους, Ithaca. Θέλουμε έτσι να διαδώσουμε το μήνυμα ότι τα καθαρά ρούχα που για εμάς είναι κάτι δεδομένο, για κάποιους είναι μια βασική ανάγκη. Όταν οι άνθρωποί μας αγκαλιάζουν τις πρωτοβουλίες και τα προγράμματα της εταιρίας και των προϊόντων μας ο αντίκτυπος είναι ακόμα μεγαλύτερος. Μέσα από τη συμμετοχή μας που άγγιξε τους 100 δρομείς αυξήσαμε ακόμα περισσότερο τη στήριξη στον οργανισμό ώστε να ενισχυθεί το έργο τους προς όφελος των άστεγων συνανθρώπων μας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ