Black Friday: Οι επιλογές των καταναλωτών στις ΗΠΑ, καθοδηγούν τη νέα εποχή του εμπορίου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
26 Μαρτίου 2019 | Επικαιρότητα
Η εταιρεία Walker Sands Communications, με την ετήσια έκθεση Future of Retail, επιχειρεί να μελετήσει το πώς αλλάζει το τοπίο στη λιανική πώληση. Για την έκθεση Future Retail 2018, η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.600 αμερικανών καταναλωτών και αποκάλυψε ότι ο κλάδος του λιανικού εμπορίου είναι πιο περίπλοκος από ποτέ, με την τεχνολογία να επεκτείνει το πεδίο του eCommerce.

Η εταιρεία Walker Sands Communications, με την ετήσια έκθεση Future of Retail, επιχειρεί να μελετήσει το πώς αλλάζει το τοπίο στη λιανική πώληση.

Για την έκθεση Future Retail 2018, η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1.600 αμερικανών καταναλωτών και αποκάλυψε ότι ο κλάδος του λιανικού εμπορίου είναι πιο περίπλοκος από ποτέ, με την τεχνολογία να επεκτείνει το πεδίο του eCommerce.

Μερικά από τα αποτελέσματα της έρευνας, που αποτυπώνουν την επιρροή της τεχνολογίας στις επιλογές των καταναλωτών στην Αμερική, είναι:  

Το 25% των καταναλωτών, αναφέρει ότι η πλειοψηφία των αγορών τους για τις γιορτές πραγματοποίηθηκε ηλεκτρονικά το 2017 και ο αριθμός αυτός θα μπορούσε να αυξηθεί φέτος, καθώς οι λιανοπωλητές προσφέρουν περισσότερες προσφορές online. 

Το 26% των καταναλωτών, αναφέρει ότι αγόρασε ένα προϊόν μέσω του Amazon λόγω ταχύτητας και μικρότερου κόστους, συγκριτικά με άλλες επιλογές.

Η επιλογή για αγορές μέσω συσκευών που δίνουν τη δυνατότητα για φωνητικές αναζητήσεις και ενέργειες, έχει αυξηθεί. Το 50% των καταναλωτών που διαθέτουν voice-controlled συσκευές, ανέφερε ότι πραγματοποίησε φωνητικά κάποια αγορά μέσα στον προηγούμενο χρόνο.

Οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν τις αγορές σε φυσικά καταστήματα για συγκεκριμένα προϊόντα. Το 76% δήλωσε ότι για την αγορά ακριβών προϊόντων και ειδών πολυτελείας, προτιμάει να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα.

Αν, λοιπόν, από την έκθεση διαφαίνεται ότι το μέλλον eCommerce θα είναι μεγαλύτερο από του απλού λιανικού εμπορίου, τότε τα brands, τα καταστήματα λιανικής και οι εταιρείες, πρέπει να μετατρέψουν την εμπειρία των αγορών σε ένα πιο ολοκληρωμένο τμήμα του τρόπου ζωής των καταναλωτών.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ