Η Sony προχώρησε σε συμφωνία μάρκετινγκ και προώθησης προϊόντων με τη Manfrotto - Κεντρική Εικόνα

Η Sony προχώρησε σε συμφωνία μάρκετινγκ και προώθησης προϊόντων με τη Manfrotto

17 Οκτωβρίου 2017Εικόνα στην Αγορά

Σχετικά άρθρα

Η Sony προχώρησε σε συμφωνία μάρκετινγκ και προώθησης προϊόντων με τη Lino Manfrotto + Co. SpA ("Manfrotto"), εταιρεία που ασχολείται με τη σχεδίαση, παραγωγή και διανομή φωτογραφικών αξεσουάρ και αντίστοιχων αξεσουάρ βιντεοσκόπησης και εγγραφής βίντεο.

Η συνεργασία θα καλύπτει μια σειρά προϊόντων, στην οποία θα συμπεριλαμβάνονται μοντέλα υψηλής αξίας που απευθύνονται σε επαγγελματίες, αλλά και μοντέλα που απευθύνονται σε ταξιδιώτες και λάτρεις της φωτογραφίας. Το πρώτο προϊόν, που ανήκει σε μια ολοκαίνουργια σειρά προϊόντων που έχει αναπτυχθεί για τις φωτογραφικές κάμερες εναλλάξιμων φακών α™ της Sony, έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει από τη Manfrotto το 2018. Μία ακόμα συνεργασία αναμένεται, επίσης, να ξεκινήσει για μια νέα σειρά προϊόντων επαγγελματικής χρήσης κάτω από τα εμπορικά σήματα της εταιρείας, Gitzo και Manfrotto.

Η Sony και η Manfrotto σχεδιάζουν να παρουσιάσουν προϊόντα που έχουν προκύψει από αυτή τη συνεργασία σε μελλοντικές εκθέσεις που θα πάρουν μέρος στην Ιαπωνία και σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις και η υποστήριξη πελατών για αυτά τα προϊόντα θα επιβλέπονται από την ομάδα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Manfrotto.

Μέσω αυτής της συνεργασίας, η Sony στοχεύει να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα της ψηφιακής απεικόνισης, με την τόνωση της δημιουργικότητας των φωτογράφων και των επαγγελματιών του βίντεο, προσφέροντας μια διευρυμένη σειρά αξεσουάρ.