Το XENIA επέλεξε PRISMA Win της Megasoft - Κεντρική Εικόνα

Το XENIA επέλεξε PRISMA Win της Megasoft

12 Ιούνιος 2019Εικόνα στην Αγορά

Σε μια όαση πρασίνου με καταρράχτες και γεφύρια, στην Κρυά της Λιβαδειάς, δεσπόζει το XENIA, που αποτελεί στολίδι της περιοχής και πόλο έλξης χιλιάδων επισκεπτών, που βρίσκουν στον πολυχώρο το ιδανικό μέρος για να χαλαρώσουν, να απολαύσουν τον καφέ, το ποτό και το φαγητό τους όλον τον χρόνο.

Με βασικούς στόχους την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και τη γενικότερη οργάνωσή της, η οικογένεια Καλλιαντάση υιοθέτησε τις αξιόπιστες και εξειδικευμένες εφαρμογές PRISMA Win της Megasoft. Πιο συγκεκριμένα, στον πολυχώρο XENIA εγκαταστάθηκε η λύση PRISMA Win Restaurant-cafe η οποία διευκόλυνε σε σημαντικό βαθμό τον επιχειρηματία, καθώς σε μια οθόνη έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί ποια τραπέζια είναι ελεύθερα και ποια όχι, χωρίς να δημιουργούνται αναμονές και οργανώνοντας, παράλληλα, με τον καλύτερο τρόπο το προσωπικό του. Επιπλέον, έχει τον απόλυτο έλεγχο του ταμείου, των αναλώσιμων ειδών και της κουζίνας.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρει η εφαρμογή και είναι κρίσιμο για τον επιχειρηματία, είναι το πλούσιο reporting σχετικά με τις κινήσεις των ειδών, το κέρδος ανά είδος, την παραγωγικότητα του προσωπικού, την ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια, τον τζίρο και άλλες πολύ χρήσιμες πληροφορίες. Οι πληροφορίες αυτές έρχονται από κάθε πόστο και κάθε τομέα της επιχείρησης και συμβάλουν καθοριστικά στην επιτυχημένη διαχείριση και εξέλιξή της. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των τραπεζιών επιλέχθηκε η λύση ασύρματης παραγγελιοληψίας της Megasoft PRISMA Win Mobile για όλους τους σερβιτόρους. Με τη λύση αυτή η διαδικασία της παραγγελιοληψίας απλουστεύτηκε και επιταχύνθηκε, καθώς με ένα κλικ οι παραγγελίες στέλνονται αμέσως στους αντίστοιχους εκτυπωτές, οι σερβιτόροι γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τη διαθεσιμότητα των ειδών και στον πελάτη σερβίρεται ακριβώς αυτό που επιθυμεί στον ελάχιστο χρόνο. Η εγκατάσταση της λύσης PRISMA Win στην επιχείρηση συνέβαλλε ουσιαστικά στη βελτίωση της ταχύτητας στην παραγγελιοληψία, με τις παραγγελίες που αποστέλλονται στα πόστα να είναι σαφείς και χωρίς λάθη. Επιπλέον, επέτρεψε στον επιχειρηματία να έχει πλήρη έλεγχο του ταμείου κάθε στιγμή, καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης και του προσωπικού του και ξεκάθαρη εικόνα για την πορεία της.

Την υλοποίηση του έργου, καθώς και όλη τη μηχανογραφική υποστήριξη της καφετέριας XENIA ανέλαβε η εταιρεία πληροφορικής Sidus - Καράτζαλης Παναγιώτης, εξουσιοδοτημένος και πιστοποιημένος συνεργάτης της Megasoft