Inform Π. Λύκος: Αύξηση πωλήσεων κατά 8,9% το 2018 - Κεντρική Εικόνα

Inform Π. Λύκος: Αύξηση πωλήσεων κατά 8,9% το 2018

25 Απρίλιος 2019Εικόνα στην Αγορά

Αυξημένες πωλήσεις και βελτιωμένα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (adjusted EBITDA) σημείωσε το 2018 η Inform Π. Λύκος. 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της εισηγμένης, βασικοί λόγοι ανάπτυξης των πωλήσεων ήταν το έργο ATH.ΕΝΑ κάρτα και εισιτήρια μεταφοράς στην Ελλάδα και η οργανική ανάπτυξη στη Ρουμανία. 

Αναλυτικά, η Inform Π. Λύκος αναφέρει: 

Κατά τη χρήση του 2018, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν κατά € 5,6 εκατ. ή 8,9% σε σχέση με πέρυσι και ανήλθαν σε € 68 εκατ.. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (adjusted EBITDA) του Ομίλου, αυξήθηκαν κατά 10,9% ή € 0,5 εκατ. από € 4,9 εκατ. το 2017 σε € 5,5 εκατ. το 2018, καθώς τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν κατά € 0,6 εκατ., χάριν της μείωσης του κόστους εκτύπωσης, ως αποτέλεσμα της αυτοματοποίησης και της βελτίωσης της ψηφιακής παραγωγικής διαδικασίας στη Ρουμανία με την εγκατάσταση υπερσύγχρονων ψηφιακών εκτυπωτικών μηχανών.

Ειδικότερα, όσον αφορά στην πορεία των εργασιών στους κύριους γεωγραφικούς τομείς, στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της μητρικής εταιρείας INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε. για το 2018 αυξήθηκαν κατά 11,3% σε σύγκριση με το 2017 και ανήλθαν σε € 33,1 εκατ., έναντι € 29,8 εκατ. Η αύξηση αυτή των € 3,3 εκατ. οφείλεται κατά κύριο λόγο στη συνεισφορά του έργου ATH.ΕΝΑ κάρτα και εισιτήρια μεταφοράς αξίας € 4,4 εκατ., το οποίο μερικώς αντισταθμίστηκε από την επίπτωση της κυκλικής μείωσης των πωλήσεων καρτών πληρωμής του τραπεζικού τομέα, καθώς και της συμπίεσης των τιμών ανά μονάδα πώλησης στις παραδοσιακές κατηγορίες προϊόντων του Ομίλου. Θετικά από την άλλη κινούνται οι πωλήσεις υπηρεσιών ψηφιακής επικοινωνίας που αποτελούν προτεραιότητα για την μελλοντική ανάπτυξη. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (adjusted EBITDA) του 2018, ανήλθαν σε € 2,5 εκατ. στα ίδια επίπεδα με το 2017.

Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,9% σε σύγκριση με το 2017 και ανήλθαν σε € 36,7 εκατ., έναντι € 35,0 εκατ. το 2017. Η αύξηση αυτή των € 1,7 εκατ. απορρέει απο την αύξηση του μεριδίου αγοράς στις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που δραστηριοποιούμαστε. Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (adjusted EBITDA) του 2018, ανήλθαν σε  € 2,8 εκατ. έναντι € 2,2 εκατ. το 2017, αυξημένα κατά € 0,6 εκατ. ή 27,9%, χάριν της μείωσης του κόστους ανά μονάδα εκτύπωσης, ως αποτέλεσμα της αυτοματοποίησης και της βελτίωσης της ψηφιακής παραγωγικής διαδικασίας στη Ρουμανία με την εγκατάσταση υπερσύγχρονων ψηφιακών εκτυπωτικών μηχανών.

Το 2018, επιχειρησιακά επικεντρωθήκαμε επίσης στον εξορθολογισμό του χαρτοφυλακίου των προϊόντων και υπηρεσιών μας και στην ολοκλήρωση και επανακαθορισμό των παραγωγικών υποδομών που απαιτούνται σύμφωνα με τις μελλοντικές ανάγκες του Ομίλου. Ο Όμιλος συνέχισε τη βελτίωση της λειτουργικής του αποτελεσματικότητας, αξιοποιώντας παράλληλα πλήρως τις σύγχρονες μηχανές ψηφιακής εκτύπωσης και πραγματοποίησε περαιτέρω εξοικονομήσεις λειτουργικών εξόδων σε όλο τον Όμιλο, γεγονός που βοήθησε σημαντικά στην αύξηση του προσαρμοσμένου λειτουργικού αποτελέσματος (adjusted EBITDA) κατά 10,9%, από € 4,9 εκατ. το 2017 σε € 5,5 εκατ. το 2018.