Αυξήθηκαν οι απάτες στις εταιρίες φιλοξενίας και ενοικίασης αυτοκινήτων το 2018 - Κεντρική Εικόνα

Αυξήθηκαν οι απάτες στις εταιρίες φιλοξενίας και ενοικίασης αυτοκινήτων το 2018

20 Μάρτιος 2019Πολιτική & Οικονομία

Σχετικά άρθρα

Aύξηση 19% καταγράφηκε το 2018 στις απάτες στους κλάδους ενοικίασης αυτοκινήτων και φιλοξενίας, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας ειδικών πρόληψης απάτης, Forter.

Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, οι απατεώνες βρίσκουν κενό ασφαλείας κατά τις προσπάθειες των ξενοδόχων και των εταιριών ενοικίασης αυτοκινήτων να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

Μια ιδανική εμπειρία πελάτη σημαίνει την απομάκρυνση παραδοσιακών φραγμών όπως η ταυτοποίηση των πελατών, κάτι που εκμεταλλεύονται οι απατεώνες.

Οι συναλλαγές και οι κρατήσεις κατά τις οποίες η πληρωμή γίνεται διαδικτυακά εκ των προτέρων, είναι ιδιαίτερα ευάλωτες σε επιθέσεις, όμως αποδεικνύονται και ιδιαίτερα δημοφιλείς για τους καλούς πελάτες, τονίζεται στην έρευνα.

Επισημαίνεται δε οτι η βιομηχανία πρέπει να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ακρίβεια των μηχανισμών κατά της απάτης, αποφεύγοντας προσεγγίσεις που δεν διασφαλίζουν την κάλυψη κινδύνων που συχνά έχουν ως αποτέλεσμα ψευδή αντίληψη περί ασφάλειας.

Στις αερομεταφορές τα περιστατικά απάτης είχαν μείωση 29% το 2018, κάτι που σημαίνει οτι οι απάτες μεγάλων δεδομένων, που περιλαμβάνουν πληροφορίες διαβατηριών και άλλα δεδομένα, πρέπει να επαναχρησιμοποιηθούν ώστε να αντιμετωπισθεί η απάτη.

Αυτά τα δεδομένα είναι αρκετά πολύτιμα ώστε να αξιοποιηθούν για την πλήρη κλοπή ταυτότητας, και δεν πρέπει να απομακρύνονται μετά από μεμονωμένες προσπάθειες απάτης.

Τέλος, η έρευνα εντοπίζει σηματικά μεγαλύτερο ποσοστό απάτης στις μεγάλες αεροπορικές εταιρίες (37% περισσότερες απάτες) σε σύγκριση με τις εταιρίες χαμηλού κόστους.

Σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky Lab, περισσότερες από τις μισές επιχειρήσεις στην Ευρώπη (54%) αντιμετώπισαν τουλάχιστον μία ψηφιακή επίθεση τους τελευταίους 24 μήνες, η οποία οδήγησε σε κάποια διαταραχή των δραστηριοτήτων τους. Τα πιο κοινά αποτελέσματα των επιθέσεων ήταν: διαταραχή υπηρεσιών (31%), θέματα ακεραιότητας δεδομένων (18%) και απώλεια δεδομένων (15%). Οι εταιρείες στη Μεγάλη Βρετανία και την Ισπανία αντιμετωπίζουν τους μεγαλύτερους κινδύνους, με το 64% των ερωτηθέντων να επιβεβαιώνει τέτοιες εμπειρίες τα τελευταία δύο χρόνια.

Πηγή: tornosnews.gr