Pernod Ricard Hellas: Νέα στρατηγική ανάπτυξης - Κεντρική Εικόνα

Pernod Ricard Hellas: Νέα στρατηγική ανάπτυξης

26 Φεβρουάριος 2019Εικόνα στην Αγορά

Στην ισχυροποίηση της θέσης της στην ελληνική αγορά στοχεύει η Pernod Ricard Hellas (ΕΠΟΜ ΑΒΕΕ), μέσα από νέους στόχους και πολιτικές που έχει θέσει για την τρέχουσα χρήση 1/7/2019- 30/6/2019. Βασική προϋπόθεση βέβαια είναι η θετική εικόνα που παρουσίασε την οικονομική χρήση 1/7/2017-30/6/2018.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων  (χωρίς τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης) στα 41,4 εκατ. ευρώ από 40,63 εκατ. ευρώ τη χρήση που έληξε στις 30/6/2017. Συμπεριλαμβανομένου του ΕΦΚ, ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 78,68 εκατ. ευρώ από 78,82 εκατ. ευρώ. Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν στα 1,82 εκατ. ευρώ τη χρήση 2017/2018 από 1,26 εκατ. ευρώ τη χρήση 2016/2017. Τέλος, τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν στα 983.606 ευρώ από 778.295 ευρώ το 2016/2017. Σημειώνεται ότι τα παραγόμενα προϊόντα της εταιρείας αντιπροσωπεύουν το 10,87% της καθαρής αξίας των πωλήσεων, ενώ τα εισαγόμενα το 89,13%.

Όσον αφορά τους στόχους της διοίκησης φέτος, περιλαμβάνουν επένδυση σε εμπορικά σήματα προτεραιότητας  με στόχο τη μακροπρόθεσμη κερδοφορία, στενή παρακολούθηση του κόστους και του πιστωτικού κινδύνου, αύξηση μεριδίων αγοράς σε μια αγορά οινοπνευματωδών ποτών, που μετά από συνεχή πτώση δείχνει σημάδια σταθεροποίησης, και τέλος, επένδυση στον κλάδο του τουρισμού με έμφαση σε συγκεκριμένες περιοχές, που έχουν επισημανθεί ως στρατηγικοί πυλώνες ανάπτυξης.