Διαφημιστικές: Άνοδος σε μικτά και κύκλο εργασιών - Κεντρική Εικόνα

Διαφημιστικές: Άνοδος σε μικτά και κύκλο εργασιών

04 Φεβρουάριος 2019Εικόνα στην Αγορά

Πορεία ανάπτυξης κατέγραψε η αγορά των διαφημιστικών εταιρειών το 2017, σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά στοιχεία των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς των 48 μεγαλύτερων διαφημιστικών εταιρειών της εγχώριας αγοράς, που συγκέντρωσε και ανέλυσε η Direction Business Reports, τα συνολικά μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 7,18% αγγίζοντας τα 85,01 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 79,31 εκατομμύρια ευρώ του 2016. Ο δε συνολικός κύκλος εργασιών των 48 εταιρειών αυξήθηκε κατά 7,52% καθώς από τα 282,9 εκατ. ευρώ του 2016 ανήλθε σε 304,18 εκατ. ευρώ το 2017.

Στην κατάταξη με βάση τα μικτά αποτελέσματα του 2017, την πρώτη πεντάδα (με σειρά εμφάνισης) αποτελούν οι Bold Ogilvy (9,1 εκατ. ευρώ με 7% άνοδο), ΜΜS (8,2 εκατ. ευρώ και άνοδος 47,51%), Spot Thompson (6,4 εκατ. ευρώ και άνοδος 1,71%), McCann Erickson (5,5 εκατ. ευρώ και άνοδο 7,61%) και The Newtons Laboratory (5,4 εκατ. ευρώ με κάμψη 2,51%). Αυτές, μάλιστα, οι 5 εταιρείες είναι και οι μόνες που κινήθηκαν πάνω από το «ψυχολογικό όριο» των 5 εκατ. ευρώ όσον αφορά τα μικτά τους αποτελέσματα.

Mε κριτήριο τον κύκλο εργασιών του 2017, την πρώτη πεντάδα αποτελούν (με σειρά κατάταξης) οι Βοld Ogilvy (55,3 εκατ. ευρώ), MMS (43,67 εκατ. ευρώ), Spot Thompson (23,63 εκατ. ευρώ), DDB (19,62 εκατ. ευρώ) και The Newtons Laboratory (17,6 εκατ. ευρώ).

Aπό τις 48 εταιρείες του δείγματος το 68,75% (33 εταιρείες) κατόρθωσαν να αυξήσουν τα μικτά τους αποτελέσματα το 2017, ενώ το 66,67% (32 εταιρείες) είδε τον τζίρο τους να αυξάνεται.