Δεύτερο φυσικό σημείο SPORTSFACTORY - Κεντρική Εικόνα

Δεύτερο φυσικό σημείο SPORTSFACTORY

17 Δεκεμβρίου 2018Εικόνα στην Αγορά

Σε μια δυναμική κίνηση ανάπτυξης προχωρά η Cosmos Sport καθώς το  SPORTSFACTORY, το αθλητικό OnLine Outlet που σύμφωνα με την εταιρεία έχει να επιδείξει πάνω από 2 εκ. επισκέπτες OnLine και περισσότερους από 1 εκ. επισκέπτες στο ήδη επιτυχημένο κατάστημα του Ηρακλείου Κρήτης, ανοίγει το 2ο φυσικό Outlet της αλυσίδας, στην οδό Πειραιώς 74, Πειραιά σε έκταση 1.000 τ.μ. και με μόνιμα χαμηλές τιμές. Mάλιστα για τα εγκαίνια του νέου καταστήματος προγραμματίζεται σχετικό bazaar το διάστημα 21-21 Δεκεμβρίου.

 Στο SPORTSFACTORY, υπάρχουν 60+ αποκλειστικά επώνυμα Brands όπως Nike, adidas Neo, adidas Originals, Reebok, Lacoste, Superdry, Converse, Timberland, Jordan για casual και Sport εμφανίσεις και 12.000+ κωδικούς προϊόντων από δημοφιλείς συλλογές για άνδρα, γυναίκα και παιδί.

Το SPORTSFACTORY, προσφέρει μια σύγχρονη αγοραστική εμπειρία, που συνδυάζει ασύγκριτες τιμές, μοναδική ποικιλία προϊόντων, εύκολο parking και τη γνώση του εξειδικευμένου προσωπικού. Ο σχεδιασμός του 2ου καταστήματος SPORTSFACTORY, έχει στο επίκεντρο την ευκολία περιήγησης σε ξεκάθαρους διακριτούς χώρους, ανά φύλο και αθλητική δραστηριότητα. Οι λάτρεις των Brands θα βρουν επιλογές για Sports casual & lifestyle παπούτσια και ρούχα αλλά και μεγάλη ποικιλία στις κατηγορίες Running, Basket, Τraining, Outdoor αποκτώντας ένα νέο σημείο αναφοράς για τις αγορές τους, στην οδό Πειραιώς 74.

H ανερχόμενη Cosmos Sport

Το SPORTSFACTORY ανήκει στο portfolio της εταιρείας ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ ΑΕ, μια συνεχώς αναπτυσσόμενη Ελληνική - Οικογενειακή - εταιρία που δραστηριοποιείται στην πώληση επώνυμων αθλητικών ειδών από το 1981 και η οποία κατέγραψε ενίσχυση τζίρου το 2017. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στη χρήση 2017 ανήλθαν σε 31.388.895 ευρώ έναντι 27.067.730 ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 16% περίπου. Τα μικτά αποτελέσματα ανήλθαν σε 12.664.511 ευρώ έναντι 11.168.294 ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 13,4%.

Στο πλαίσιο επέκτασης του δικτύου διανομής και βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες, υποχώρησε το μικτό περιθώριο και η εταιρεία εμφάνισε κέρδη προ φόρων ύψους 2.348.509 ευρώ έναντι 3.231.733 ευρώ το 2016 (-27,33%). Τα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 3.275.084 ευρώ έναντι 3.878.933 ευρώ το 2016 (-15,57%), ενώ και τα κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν στα 1.589.336 ευρώ από 2.162.551 ευρώ το 2016. Ωστόσο, η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι η σταθεροποίηση του οικονομικού κλίματος στην Ελλάδα,η αναμενόμενη βελτίωση του εισοδήματος των νοικοκυριών και η αναβάθμιση της μηχανοργάνωσης της εταιρείας, θα επιδράσουν θετικά στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας στο προσεχές μέλλον. Επιπλέον, τα αποτελέσματα από την πλήρη αξιοποίηση του δικτύου διανομής που διαθέτει η εταιρεία θα φανούν στο επόμενο διάστημα. Στο μεταξύ, η διοίκηση σημειώνει ότι ο εμπορικός κύκλος της εταιρείας σταθεροποιείται και δεν απαιτείται άλλη χρηματοδότηση σε κεφάλαιο κίνησης, ενώ αναμένεται βελτίωση των λειτουργικών ταμειακών ροών με στόχο τη διοχέτευση τους σε εξοφλήσεις τραπεζικών και εμπορικών υποχρεώσεων. Η εταιρεία το πρώτο εξάμηνο του 2018 λειτούργησε 4 νέα φυσικά καταστήματα.