Η Uber απέλυσε 100 οδηγούς λόγω θανατηφόρου τροχαίου - Κεντρική Εικόνα

Η Uber απέλυσε 100 οδηγούς λόγω θανατηφόρου τροχαίου

13 Ιουλίου 2018Εικόνα στην Αγορά

H Uber απέλυσε περίπου 100 οδηγούς αυτόνομων οχημάτων της στο Πίτσμπουργκ των ΗΠΑ και σκοπεύει να τους αντικαταστήσει με καλύτερα εκπαιδευμένο και πιο εξειδικευμένο προσωπικό.

Η απόφαση της εταιρείας με χρηματιστηριακή αξία 62 δολαρίων έρχεται λίγους μήνες μετά από ένα θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, στο οποίο παρέσυρε και σκότωσε ένα αυτόνομο όχημα της Uber μία πεζό. Η αστυνομική έρευνα έδειξε, ότι το ατύχημα θα είχε αποφευχθεί, αν δεν παρακολουθούσε η οδηγός του οχήματος βίντεο στο κινητό της, ενώ καθόταν στο τιμόνι του αυτοκινήτου. Μάλιστα η Uber διέκοψε από τότε και μέχρι νεωτέρας όλες τις δοκιμές της με ρομποτικά οχήματα στις ΗΠΑ.

Ωστόσο η αμερικανική νεοφυής επιχείρηση βρίσκεται κάτω από μεγάλη πίεση, καθώς τον επόμενο χρόνο θα ξεκινήσουν ανταγωνιστικές εταιρείες, όπως οι Daimler και Bosch, δικές τους δοκιμές με αυτόνομα οχήματα στους δρόμους της Καλιφόρνια. Αρχικά προβλεπόταν ως έτος έναρξης τέτοιων δοκιμών το 2023, όμως το χρονικό σημείο μετατέθηκε τέσσερα χρόνια νωρίτερα. Έτσι πρέπει να επανενεργοποιηθεί και η Uber άμεσα, ώστε να μην μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό, αλλά και για να μη χάσει τις δικές της άδειες για οδηγικές δοκιμές ρομποτικών οχημάτων στις διάφορες αμερικανικές πολιτείες. 

Στη νέα φάση δοκιμών της Uber θα λάβουν μέρος μόνον 55 οδηγοί, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία θα μειώσει την έκταση των συγκεκριμένων τεστ. Όλοι αυτοί θα εκπαιδευτούν πολύ καλύτερα για την αντιμετώπιση δύσκολων καταστάσεων σε δημόσιους δρόμους και όχι μόνον σε ειδικές διαδρομές, που ήταν κλειστές στο κοινό, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα. Επίσης, η Uber είχε αποφασίσει τον Νοέμβριο του 2017, να χρησιμοποιεί σε πολλά από τα αυτόνομα οχήματα του στόλου της μόνον έναν οδηγό, αντί δύο όπως συνέβαινε μέχρι τότε.

Σύμφωνα με έρευνα των Financial Times, οι εταιρείες που δοκιμάζουν ρομποτικά αυτοκίνητα, θέτουν εντελώς διαφορετικές προδιαγραφές για την εκπαίδευση των οδηγών – χειριστών τους. Για παράδειγμα, η General Motors και η Start-up επιχείρηση Aurora έχουν εκπαιδεύσει το προσωπικό τους χειρότερα από την Uber, όπου διαρκούσε η σχετική εξειδίκευση τρεις εβδομάδες. Αυτά βέβαια ίσχυαν πριν το θανατηφόρο δυστύχημα, ενώ τώρα θα γίνουν σίγουρα πιο απαιτητικές αυτές οι διαδικασίες.

Πηγή: insider.gr

TAGS