Millennials:To 28% δεν μπορεί να απολαύσει διακοπές χωρίς κινητό - Κεντρική Εικόνα

Millennials:To 28% δεν μπορεί να απολαύσει διακοπές χωρίς κινητό

10 Δεκεμβρίου 2017Πολιτική & Οικονομία

Σχετικά άρθρα

To 28% των σύγχρονων ταξιδιωτών δεν μπορεί να απολαύσει τις διακοπές χωρίς κινητό τηλέφωνο, καθώς ενδιαφέρεται για σέλφι ή για επίδειξη των εμπειριών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η λήψη της καλύτερης φωτογραφίας παίζει πια το μεγαλύτερο ρόλο στις διακοπές, με το 14% να παραδέχεται ότι θα πόζαρε οπουδήποτε προκειμένου να τραβηχτεί η απόλυτη σέλφι, ακόμα με κίνδυνο για τη σωματική του/της ασφάλεια.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της Hotels.com, Mobile Travel Tracker, παρατηρείται ιδιαίτερη ενίσχυση της τάσης των σύγχρονων ταξιδιωτών να κομπάζουν στα social media για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες, την ώρα που τις βιώνουν, κάτι που στη γλώσσα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτυπώνεται ως #TravelBrag.

Στις φωτογραφίες μέσω των οποίων επαίρονται για τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες, πρωταγωνιστεί το φαγητό (44%) με αποτύπωση εκκεντρικών και λαχταριστών πιάτων από τον προορισμό, συχνά με το hashtag #foodporn.

Μάλιστα, ακόμα και ο ρομαντισμός θεωρείται αναχρονιστικός για τους millennials, με το 14% να παραδέχεται ότι προτιμά να ταξιδεύει μαζί με το κινητό τηλέφωνο παρά με τον/την σύντροφο. Οι ταξιδιώτες ανησυχούν δε περισσότερο για το αν τελειώνει η μπαταρία του κινητού (15%) παρά για το αν θα τσακωθούν με τον/την σύντροφο κατά τη διάρκεια των διακοπών (8%).

To 30% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο παραδέχεται ότι δαπανά κατά μέσο όρο 4 ώρες καθημερινά ελέγχοντας τα social media από το κινητό τηλέφωνο, κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, πολλές φορές με μεγαλύτερο ενθουσιασμό από ένα τοπίο παραλίας.

Δύο στους 3 αμερικανούς (66%) ηλικίας από 18 έως 29 ετών προτιμούν να «ανεβάζουν» σέλφι παρά μια φωτογραφία μαζί με αγαπημένα πρόσωπα (62%) κατά τη διάρκεια των διακοπών. 

Το 60% των αμερικανών ταξιδιωτών νεαρής ηλικίας, μάλιστα, παραδέχεται ότι, κατά τη διάρκεια των διακοπών, ανεβάζει φωτογραφίες όταν επισκέπτεται «χλιδάτα» μέρη (39%) και ότι παρατηρεί στη συνέχεια ποια προσοχή συγκεντρώνουν αυτές (32%).

Πηγή: Tornosnews.gr