Είστε εδώ

Συμβουλές προς CEOs: Είναι κρίμα να αντιμετωπίζετε λάθος τους νέους εργαζόμενους - Κεντρική Εικόνα

Συμβουλές προς CEOs: Είναι κρίμα να αντιμετωπίζετε λάθος τους νέους εργαζόμενους

02 Δεκεμβρίου 2017CEO Insights

Επιμέλεια: Μαρία Γκουρτσιλίδου

 

 

 

 

Τα άτομα ηλικίας μεταξύ 20 και 30 και κάτι ετών είναι σίγουρα το μέλλον μιας επιχείρησης. Αυτό υποστηρίζει η Pam Bateson σε άρθρο της στο περιοδικό Ceoworld, τονίζοντας ότι οι εργαζόμενοι που ανήκουν σε αυτό το ηλικιακό φάσμα θα πρέπει να έχουν μία θέση στη δομή των επιχειρήσεων αλλά και στις συσκέψεις των στελεχών παρ΄ όλο που κυριαρχεί η άποψη ότι τα συγκεκριμένα άτομα έχουν την τάση να απορρίπτουν τα πάντα και να ακολουθούν τη δική τους νοοτροπία στη ζωή.

Οι νέοι και οι νέες που απασχολούνται σε επιχειρήσεις έχουν μεγαλύτερες προοπτικές ανέλιξης, είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως στις ανάγκες της σημερινής παγκόσμιας οικονομίας, σύμφωνα με την Bateson.

Ωστόσο, το αρνητικό σε όλη αυτή τη διαδικασία είναι ότι αν και αυτά τα άτομα έχουν την ικανότητα να ψάξουν και να φιλτράρουν δεδομένα με μεγαλύτερη ευκολία σε σχέση με τους ανωτέρους τους δεν έχουν την αυτοπεποίθηση να πάρουν πρωτοβουλίες. Την ίδια στιγμή, οι επικεφαλής managers έχουν συνήθως έλλειψη χρόνου για να μπορέσουν να βοηθήσουν αποτελεσματικά τους νεαρούς υφισταμένους τους να αναπτύξουν τα ταλέντα τους.

Τι θα πρέπει να κάνουν λοιπόν οι CEOs για να διατηρήσουν και να ξεδιπλώσουν τα κρυφά ταλέντα των Millennials και της Generation Z;

 

Δώστε σημασία στα «soft skills» για να φτάσετε στην επιτυχία

Οι νεαροί εργαζόμενοι θέλουν περισσότερα από το να τους παρέχει κάποιος τις απαραίτητες πληροφορίες για να φέρουν εις πέρας μία εργασία. Θέλουν να νιώσουν εμπιστοσύνη ότι η γνώση που τους παρέχεται μπορεί να εφαρμοσθεί αποτελεσματικά στην πράξη. Εκτός από την εμπιστοσύνη, χρήσιμο είναι να «καλλιεργηθεί» η δημιουργικότητα, η συνεργασία μεταξύ ατόμων από διαφορετικούς πολιτισμούς, η εστίαση στην επίλυση προβλημάτων κ.α. Όλα τα παραπάνω θα πρέπει να αποτελέσουν προτεραιότητες για μία επιχείρηση τα επόμενα χρόνια.

Αναμείξτε ανθρώπους και «digital»

Πολλοί θεωρούν ότι το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό είναι το μέλλον αλλά η αλήθεια είναι ότι αυτό το είδος εκπαίδευσης δεν περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται κάποιος. Η ψηφιακή επιμόρφωση συστήνεται στις περιπτώσεις συνεργασίας των εκπαιδευτών με τους εκπαιδευόμενους για καθοδήγηση και ανταλλαγή συμβουλών. Από εκεί και πέρα είναι εξίσου αναγκαίες και οι προσωπικές συναντήσεις.

Βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα είναι αξιόπιστα

Είναι σημαντικό να επιλέγετε συνεργάτες οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε περαιτέρω τις εκπαιδευτικές τακτικές σας και να δημιουργήσετε ένα σημαντικό ποσοστό υπαλλήλων οι οποίοι θα είναι πρόθυμοι να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους για να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τις δεξιότητές τους.

 

Με άλλα λόγια οι νεαροί σε ηλικία εργαζόμενοι θέλουν καλύτερες επιλογές όσον αφορά την εκπαίδευση στη δουλειά αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξή τους μέσα σε μία επιχείρηση. Και φυσικά, μπορούν να συμβάλλουν τα μέγιστα σε μία εταιρεία.

 

*Αυτό το άρθρο δημοσιεύεται σε συνεργασία με το CEOWORLD magazine