Οι business των stars: Η μητρότητα, το «κλειδί» για την επιχειρηματική ανέλιξη της Jessica Alba - Κεντρική Εικόνα

Οι business των stars: Η μητρότητα, το «κλειδί» για την επιχειρηματική ανέλιξη της Jessica Alba

19 Νοεμβρίου 2017Πρόσωπα & Απόψεις

Σχετικά άρθρα

Γράφει η Μαρία Γκουρτσιλίδου

 

 

 

 

Η ηθοποιός και μοντέλο Jessica Alba αποφάσισε να ασχοληθεί σοβαρά με τον επιχειρηματικό τομέα με αφορμή τα αλλεργικά συμπτώματα που εμφάνισε η πρωτότοκη κόρη της όταν ήταν μωρό λόγω ενός απορρυπαντικού ρούχων. Τότε ήταν που της ήρθε στο μυαλό μία μοναδική ιδέα, την οποία και εφάρμοσε χωρίς δεύτερη σκέψη.

Το 2011 ιδρύθηκε η «Honest Company», το επιχειρηματικό «παιδί» της σταρ των «Sin City» και «Fantastic Four». Πρόκειται για μία εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, η οποία δίνει έμφαση στα προϊόντα οικιακής χρήσης παρέχοντας συμβουλές στις νοικοκυρές για τον ηθικό καταναλωτισμό. Η εταιρεία έκανε 170 εκατομμύρια δολάρια πωλήσεις το 2014, ενώ τον Αύγουστο του 2015 η αξία της αποτιμήθηκε στα 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Η «Honest Company» εξυπηρετεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.

Η Jessica Alba, εμπνεύστηκε την ίδρυση της εταιρείας το 2008 με αφορμή τη γέννηση της πρώτης της κόρης Honor και ένα πρόβλημα υγείας που παρουσίασε και την ταλαιπώρησε. Ωστόσο, σημαντικό ρόλο στην υλοποίηση της ιδέας της διαδραμάτισε και το δικό της ιστορικό ασθενειών κατά την παιδική της ηλικία. Με βάση τα παραπάνω η δημοφιλής ηθοποιός σκέφτηκε να δημιουργήσει μια εταιρεία που θα προσφέρει εναλλακτικές λύσεις σε βασικά προϊόντα για την περιποίηση των βρεφών με συστατικά όπως πετροχημικά και συνθετικά αρώματα.

Η Alba χρειάστηκε τρία χρόνια για να βρει τους συνεργάτες της Brian Lee, Sean Kane και Christopher Gavigan. Παρά τις συμβουλές που δέχτηκε ότι θα έπρεπε να ξεκινήσει συγκρατημένα και με λίγα προϊόντα, εκείνη έκανε το «ντεμπούτο» της το 2012 με 17 προϊόντα. Κατά τη λειτουργία της εταιρείας της, η Alba άσκησε πίεση στο Κογκρέσο για να καταστήσει αυστηρότερες τις δοκιμές των καταναλωτικών προϊόντων στην αγορά για χημικές εισροές.

Οι πωλήσεις της εταιρείας το 2013 ανήλθαν σε 50 εκατομμύρια δολάρια. Από τον Αύγουστο του 2014, τα προϊόντα της εταιρείας ήταν διαθέσιμα σε καταστήματα λιανικής πώλησης στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά. Στο μεταξύ, δέχτηκε χρηματοδότηση ύψους 70 εκατομμυρίων δολαρίων.

Τον Ιούλιο του 2015, η Jessica Alba ανακοίνωσε ότι η «Honest Company» θα μεταφέρει την έδρα της από τη Λεωφόρο Πενσυλβανίας 2700 στη Σάντα Μόνικα στην γειτονιά Playa Vista του Λος Άντζελες στις αρχές του 2016. Τον επόμενο μήνα, ανακοίνωσε ότι ένας νέος γύρος χρηματοδότησης δημιούργησε πρόσθετα κεφάλαια αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που «εκτόξευσε» τη συνολική χρηματική αποτίμηση της εταιρείας σε 1,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σχετική εικόνα

Τον Μάρτιο του 2017, η «Honest Company» ανακοίνωσε ότι ο βετεράνος της Clorox Nick Vlahos θα αντικαταστήσει τον Brian Lee στη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου

Η «Honest Company» είναι γνωστή για τα ασφαλή προϊόντα της. Επίσης, η εταιρεία εγγυάται ότι δεν χρησιμοποιεί «χημικές ουσίες ή ενώσεις που θέτουν σε κίνδυνο την υγεία», συμπεριλαμβανομένου ενός ειδικού καταλόγου προϊόντων που υπόσχεται ποτέ να μην εισέλθουν στα εργαστήριά της. Το Whole Foods και το Costco ήταν οι αρχικοί λιανοπωλητές της «Honest Company». Η εταιρεία άρχισε να πουλά στην Target Corporation στις 15 Ιουνίου 2014. Άλλα καταστήματα που διέθεταν τα προϊόντα της εταιρείας έως τα μέσα του 2014 ήταν το Buy Buy Baby και το Nordstrom. Μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2014, η εταιρεία λάνσαρε συνολικά 90 προϊόντα. Το κορυφαίο προϊόν της έως εκείνη τη χρονική στιγμή ήταν οι πάνες.  

Το 2015, προέκυψαν αντιδράσεις για την εταιρεία με αφορμή ένα αντιηλιακό προϊόν, όταν πολλοί καταναλωτές διαμαρτυρήθηκαν για εγκαύματα στο δέρμα.

Αποτέλεσμα εικόνας για jessica alba παρεντινγ

Τον Μάρτιο του 2016, η «Wall Street Journal» έγραψε ότι το υγρό απορρυπαντικό πλυντηρίων ρούχων της «Honest» περιείχε σημαντική ποσότητα λαυρυλοθειικού νατρίου ή SLS, μίας συνθετικής ουσίας για την οποία είχε ισχυριστεί ότι δεν θα χρησιμοποιούσε ποτέ. Η «Honest Company» απάντησε άμεσα διευκρινίζοντας ότι το προϊόν της δεν περιέχει SLS, αλλά κοκοθειϊκό νάτριο το οποίο χαρακτηρίστηκε από την Honest Co. ως "ευγενέστερη εναλλακτική λύση" στο SLS. Ωστόσο, το κοκοθειϊκό νάτριο είναι ένα μείγμα συνθετικών χημικών ουσιών που αποτελείται κυρίως από SLS.

Τον Απρίλιο του 2016, η «Good Morning America» κατηγόρησε τη «The Honest Company» ότι παρουσιάζει τη βρεφική φόρμουλά της ως οργανική, αν και το προϊόν της περιέχει 11 συνθετικές ουσίες απαγορευμένες από το ομοσπονδιακό δίκαιο σε βιολογικά προϊόντα. Η «Honest Company» δήλωσε ότι η συνταγή για βρέφη είχε εγκριθεί και πιστοποιηθεί από την FDA, σύμφωνα με το Εθνικό Οργανικό Πρόγραμμα. Τον Δεκέμβριο του 2016, το ανώτατο δικαστήριο του Λος Άντζελες εξέδωσε την απόφασή του για την εταιρεία, απορρίπτοντας την καταγγελία.

Στις 9 Σεπτεμβρίου του 2015, η εταιρεία δημιούργησε το σήμα «Honest Beauty» με δική του ιστοσελίδα και λογότυπο. Η «Honest Beauty» ξεκίνησε με μια γραμμή παραγωγής 83 προϊόντων. Τα προϊόντα της προέρχονται από φυτικά προϊόντα χωρίς parabens, φθαλικές ενώσεις, βαζελίνη, θειϊκά άλατα και χημικά αντιηλιακά. 

Σχετική εικόνα