Προϊόν της Χρονιάς: Ο καταξιωμένος θεσμός στην Ελλάδα από την Direction - Κεντρική Εικόνα

Προϊόν της Χρονιάς: Ο καταξιωμένος θεσμός στην Ελλάδα από την Direction

13 Σεπτεμβρίου 2017Εικόνα στην Αγορά

Την αντιπροσώπευση του θεσμού Voted Product of the Year αναλαμβάνει για την ελληνική αγορά η Direction με την πρώτη διοργάνωση να ξεκινά άμεσα.

Σε μια σημαντική διεθνή συνεργασία προχώρησε η Direction Business Network, καθώς αναλαμβάνει την επίσημη αντιπροσώπευση του θεσμού «Voted Product of the Year» (Προϊόν της Χρονιάς) στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για τον μεγαλύτερο και σημαντικότερο θεσμό βράβευσης διεθνώς σχετικά με την προϊοντική καινοτομία, με τις διακρίσεις να προκύπτουν μετά από ψηφοφορία του καταναλωτικού κοινού. Το «Προϊόν της Χρονιάς» ξεκίνησε στη Γαλλία το 1987 και πλέον διοργανώνεται σε περισσότερες από 40 χώρες σε 5 διαφορετικές ηπείρους. Προσεγγίζει πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο με τον ίδιο πάντα σκοπό: να κατευθύνει τους καταναλωτές προς τα καλύτερα προϊόντα στην αγορά τους και να επιβραβεύσει τους προμηθευτές για την επένδυσή τους στην ποιότητα και στην καινοτομία.

Ακόμη, θα πρέπει να αναφερθεί πως ο θεσμός Voted Product of the Year μπορεί να βοηθήσει τους παραγωγούς προϊόντων που απευθύνονται στη μαζική αγορά να προβάλουν την καινοτομία και να προσφέρουν προστιθέμενη αξία στους καταναλωτές. Αυτό το επιτυγχάνει καθιστώντας τα προϊόντα που συμμετέχουν πιο ελκυστικά σε σχέση με ανταγωνιστικά brands της ίδιας κατηγορίας. Γι’ αυτόν το λόγο, άλλωστε, η Voted Product of the Year Worldwide, ο όμιλος στον οποίο ανήκει διεθνώς το σήμα (trademark) Voted Product of the Year, αναγνωρίζεται ως πραγματικός «Fast Moving Consumptions Goods activation specialist».

Ο Philippe Gelder, President & CEO της Voted Product of the Year Worldwide, ανέφερε σχετικά με τη συνεργασία με την Direction Business Network στην Ελλάδα: «Παραμένουμε συνεχώς επικεντρωμένοι στην καινοτομία. H συνέπεια και η βιωσιμότητα, όσον αφορά τη μεθοδολογία μας, αποτελούν μεν τον βασικό άξονά μας, αλλά παράλληλα οφείλουμε να “ακούμε” τις αγορές και να παρακολουθούμε τις τάσεις. Πιστεύουμε στο απλό και όχι στο περίπλοκο. Θεωρούμε πως θα πρέπει να μη δεχόμαστε τις χιλιάδες σκέψεις που μας παρουσιάζονται σαν ιδέες επέκτασης, ούτως ώστε να μπορούμε να εστιάζουμε πραγματικά σε εκείνες τις λίγες που είναι πραγματικά σημαντικές και έχουν νόημα για τα brands που μας εμπιστεύονται. Φιλοσοφία μας είναι να εργαζόμαστε σε κάθε επίπεδο του οργανισμού μας με τρόπο ηθικό και γεμάτο σεβασμό - και ειλικρινά, δεν συμβιβαζόμαστε με τίποτα λιγότερο. Γι’ αυτούς τους λόγους αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε μια νέα συνεργασία με έναν νέο συνεργάτη στην Ελλάδα. Ανακοινώνω, λοιπόν, με ιδιαίτερη ικανοποίηση πως η Direction Business Network θα αντιπροσωπεύει στο εξής το θεσμό Voted Product of the Year στην Ελλάδα, αυτή την πολύ όμορφη και ιδιαίτερα υποσχόμενη χώρα. Αν και η Direction αποτελεί νέα προσθήκη στην οικογένεια της POY Worldwide, θεωρώ πως το brand μας θα ωφεληθεί σε μεγάλο βαθμό από τη σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει ο νέος μας συνεργάτης στο χώρο του λιανεμπορίου και των FMCG. Eίμαι βέβαιος πως το «Προϊόν της Χρονιάς» βρίσκεται σε καλά χέρια και αυτό θα συνεχιστεί για μεγάλο διάστημα».

Από τη μεριά του, ο Ευάγγελος Παπαλιός της Direction δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με τη Voted Product of the Year Worldwide και το θεσμό ανάδειξης των προϊόντων της χρονιάς. Το “Προϊόν της Χρονιάς” αποτελεί μια διοργάνωση που συνάδει απόλυτα με τη δική μας φιλοσοφία, τόσο περί του επιχειρείν όσο και σχετικά με τις βραβεύσεις στον εταιρικό κόσμο. H Direction δεν είχε -ούτε θα έχει ποτέ- την επιδίωξη να μεταβληθεί σε βιομηχανία διακρίσεων. Τα βραβεία κερδίζονται, δεν χαρίζονται. Απονέμονται σε αυτούς που τα αξίζουν μέσα από διαφανείς διαδικασίες, χάρη σε αξιοκρατικά κριτήρια και πάντα μέσα από μια ευρεία ψηφοφορία ή έρευνα. Αυτή ήταν πάντα η δική μας νοοτροπία και νιώθουμε ιδιαίτερη χαρά που τη συμμερίζονται και οι συνεργάτες μας στη διοργάνωση του θεσμού για το “Προϊόν της Χρονιάς”. Η επιτυχημένη παρουσία τους, μάλιστα, σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλο τον κόσμο αποτελεί ξεκάθαρη και σαφή ένδειξη πως η φιλοσοφία και στρατηγική αυτή μόνο λανθασμένη δεν είναι. Στην Ελλάδα, παρά τη δύσκολη συγκυρία και την αντίξοη οικονομική κατάσταση, υπάρχουν ακόμη υγιείς δυνάμεις στην αγορά. Υπάρχουν επιχειρήσεις που επενδύουν στην καινοτομία και οδηγούν τις κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιούνται σε ανάπτυξη. Στο πλευρό αυτών των επιχειρήσεων θα σταθούμε για ακόμη μια φορά, επιβραβεύοντας και αναδεικνύοντας εκείνους που συνεχίζουν να έχουν το βλέμμα τους στραμμένο στην καινοτομία και την ανάπτυξη. Εκείνους που συνεχίζουν να παρουσιάζουν προϊόντα, τα οποία ξεχωρίζουν και αξίζουν αναγνώρισης. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που η POY Worldwide μας επέλεξε γι’ αυτήν τη συνεργασία και είμαστε αποφασισμένοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, προκειμένου ο θεσμός να αποκτήσει την αίγλη και την αξία που του αντιστοιχούν και στην ελληνική αγορά. Θα πρέπει να σημειώσω, μάλιστα, πως η πρώτη Τελετή Απονομής, στο πλαίσιο αυτής της νέας συνεργασίας, θα πραγματοποιηθεί το 2018, όταν και συμπληρώνουμε 25 χρόνια πορείας στην Ελλάδα. Η διαδρομή αυτή αφενός μας έχει χαρίσει την εμπειρία να αντεπεξέλθουμε στις υψηλές απαιτήσεις μιας τόσο σημαντικής διοργάνωσης, αφετέρου μας έχει προσφέρει την ορμή που απαιτείται για να στοχεύουμε όλο και υψηλότερα».

Σύντομα αναμένεται να ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες για την πρώτη διοργάνωση του θεσμού, στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας.