Είστε εδώ

Οδηγός επιβίωσης για μικρές εταιρείες- Επτά "μυστικά" που οδηγούν στην επιτυχία - Κεντρική Εικόνα

Οδηγός επιβίωσης για μικρές εταιρείες- Επτά "μυστικά" που οδηγούν στην επιτυχία

13 Σεπτεμβρίου 2017CEO Insights

Σχετικά άρθρα

Επιμέλεια: Μαρία Γκουρτσιλίδου

 

 

 

 

Ακόμη και εάν έχετε μεγάλη πείρα στις επιχειρήσεις, γνώσεις και δεξιότητες μπορεί να μην είστε έτοιμος να γίνετε … ηγέτης! Επιτυχημένοι επιχειρηματίες που διαπρέπουν στον τομέα τους δίνουν τα … φώτα τους σε ιδιοκτήτες μικρών εταιρειών προκειμένου να εξελιχθούν, να εδραιωθούν και να διαγράψουν τη δική τους πορεία. Διαβάστε λοιπόν τις παρακάτω συμβουλές- οδηγίες, για να ξέρετε τι πρέπει να κάνετε για να δώσετε ώθηση στην επιχείρησή σας.

 

Γίνετε έξυπνος

Σίγουρα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, οι οποίοι απέτυχαν με άθλιο τρόπο στην επιχείρησή τους και πήραν σκληρά μαθήματα μέσα από σειρά λαθών. Μάθετε από τις εμπειρίες τους, για να αποφύγετε τα ίδια σκαμπανεβάσματα. Επίσης, υπάρχει μια πληθώρα οδηγών και άρθρων για να ρίξετε μία ματιά πριν ξεκινήσετε μια επιχείρηση. Αναλύστε διαφορετικές πολύτιμες στρατηγικές και θέσεις της αγοράς, χρησιμοποιώντας εκείνες που ταιριάζουν καλύτερα με την επιχείρησή σας. Αυτό σίγουρα θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε.

 

Καθορίστε το επιχειρηματικό σας μοντέλο

Γενικά, οι άνθρωποι παραλείπουν αυτό το βήμα, αμφισβητώντας τη σημασία του. Και τότε έρχονται τα … αντίποινα. Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου είναι αρκετά σημαντικός. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε ποιο είναι το αντικείμενο της δουλειά σας, ποιος ο σκοπός, ποια αξία θα δημιουργήσει και πώς θα οδηγηθείτε στην κερδοφορία πριν προχωρήσετε στην αναζήτηση επενδυτών. Έτσι, η διεξαγωγή μιας ολοκληρωμένης έρευνας είναι επιτακτική αφού θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε το σωστό τρόπο εμπλοκής των «χρηστών». Είτε μέσα από μια εφαρμογή για κινητά ή έναν ιστότοπο, το σωστό μέτρο αν ληφθεί, μπορεί να καθορίσει τη μοίρα της επιχείρησής σας σε πολύ μεγάλο βαθμό.

 

Επιδιώξτε ένα καλό «feedback»

Συνήθως, οι άνθρωποι διακατέχονται από μεγάλο ενθουσιασμό για τις επιχειρηματικές τους ιδέες και παραλείπουν να ασχοληθούν με τα … αρνητικά σημεία. Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να συμβουλευτείτε κάποιους από τον περίγυρό σας και να δείτε τι σκέφτονται για την επιχειρηματική σας πρόταση. Ακούστε προσεκτικά κάθε ανάλυση αφού οι άνθρωποι με πείρα δίνουν μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Δεν είναι υποχρεωτικό να αναθεωρήσετε την ιδέα σας σύμφωνα με κάθε πρόταση, αλλά μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγές όπου κρίνετε εσείς ότι είναι απαραίτητο.

 

Προχωρήστε σε διερεύνηση της αγοράς

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να κατανοήσετε πλήρως το «πεδίο» που πρόκειται να βάλετε το ... πόδι σας και ταυτόχρονα να έχετε ακριβή πληροφόρηση για το πού βρίσκεστε. Αρχικά, θα πρέπει να γνωρίζετε τους ανταγωνιστές σας και την αξία που προσφέρουν. Είναι ωραίο και άλλοι άνθρωποι να εμπορεύονται το ίδιο προϊόν με το δικό σας αφού αυτό σημαίνει ότι περισσότερα από ένα άτομα μπορούν να συνυπάρχουν στο ίδιο «πεδίο». Αλλά, πρέπει να είστε σίγουροι για τις ευφυείς δυνατότητες που κατέχετε και οι οποίες θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε. Επίσης, πρέπει να έχετε ακριβή γνώση του μεγέθους της αγοράς, προκειμένου να θέσετε ρεαλιστικές προσδοκίες και να διαμορφώσετε μια σχετική επιχειρηματική στρατηγική.

 

Διαμορφώστε το επιχειρηματικό σας σχέδιο

Αφού έχετε κάνει έρευνα για τους ανταγωνιστές σας και αισθάνεστε σίγουροι για την επιχειρηματική σας ιδέα η οποία είναι τόσο πρακτική όσο και κερδοφόρα, το επόμενο βήμα είναι να κρατήσετε για όλα αυτά σημειώσεις. Συνήθως, οι περισσότεροι επιχειρηματίες γράφουν ένα πολύπλοκο επιχειρηματικό σχέδιο και στο τέλος, σπαταλούν πολύ χρόνο γράφοντας το ίδιο ξανά. Επομένως, είναι σκόπιμο να εφαρμόσετε μια απλή, καλά δομημένη μορφή για να σημειώσετε τα διαφορετικά πράγματα που θα απαιτήσετε στο μέλλον να εφαρμόσετε. Θυμηθείτε ότι ένα πραγματικό επιχειρηματικό σχέδιο είναι σαν ένα ζωντανό έγγραφο που μπορεί να αναθεωρείται εύκολα από καιρό σε καιρό, αντανακλώντας όλες τις αλλαγές στις τάσεις της αγοράς. Το επιχειρηματικό σας σχέδιο πρέπει να περιλαμβάνει τη μελλοντική πορεία των ενεργειών, την ανάθεση ευθυνών, τη μελέτη κόστους και τις προβλέψεις κέρδους. Υπάρχουν αρκετοί ιστοτόποι στους οποίους μπορείτε να απευθυνθείτε για να διαμορφώσετε ένα διαυγές επιχειρησιακό έγγραφο. Ένα καλό παράδειγμα είναι το leanplan.com.

 

Ο δεύτερος γύρος του «feedback»

Αφού έχετε θέσει όλες τις δεξιότητές σας, την ανάλυση της έρευνας και την επιχειρηματική ιδέα σε καλά δομημένες επιχειρηματικές στρατηγικές και πολιτικές, ήρθε η ώρα για τον δεύτερο γύρο «feedback». Τώρα είναι ο κατάλληλος χρόνος για να έρθετε σε επαφή με ειδικούς του τομέα δραστηριοτήτων σας και να ζητήσετε τις συμβουλές τους σχετικά με την επιχειρηματική σας ιδέα. Προς έκπληξή σας, πολλοί από αυτούς θα προσφέρουν (για καλή σας τύχη) γνήσιες και ρεαλιστικές συμβουλές οι οποίες θα ενισχύσουν περαιτέρω την επιχειρηματική σας ιδέα. Απλά να έχετε κατά νου ότι είστε αυτός που αναζητά ουσιαστικά σχόλια για την επιχείρηση, οπότε, μην νιώθετε ότι προσβάλλεστε από αρνητικούς χαρακτηρισμούς. Αντ 'αυτού, ακούστε υπομονετικά και προσεκτικά ότι έχουν να σας πουν ώστε να τελειοποιήσετε τις ιδέες σας πολύ πριν κάνετε οποιοδήποτε «άνοιγμα».

 

Κάντε δοκιμή

Παρόλο που προσπαθήσατε να αποδώσετε με ακρίβεια την εργασία στο παρασκήνιο, υπάρχουν πολλά πράγματα που απλά δεν μπορείτε να προβλέψετε αν δεν εμπλέκονται οι πραγματικοί χρήστες. Έτσι, όταν πρόκειται να δοκιμάσετε την ιδέα σας, καλό είναι να πάτε για μια ήπια πρώτη «εκτόξευση», η οποία ενδεχομένως θα περιλαμβάνει έναν περιορισμένο αριθμό πελατών στους οποίους μπορείτε να βασιστείτε για τη σωστή ανάλυση και ανατροφοδότηση. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να εκτελέσετε μια ποσοτική ανάλυση που θα επιτρέψει στους επενδυτές ή τους συνεργάτες να δουν την πραγματική αξία του έργου σας. Το πιο σημαντικό σε αυτό το τεστ είναι ότι θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε αν η αξία που προσφέρετε είναι απαραίτητη από τους χρήστες και αν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν την τιμή που ζητάτε. Αυτές οι τελευταίες πληροφορίες θα σας βοηθήσουν στην οριστικοποίηση των τελικών αλλαγών στην τιμή κατά την τιμολόγηση και έτσι θα απελευθερώσετε την καλύτερη έκδοση στην αγορά.

 

Μετά από όλα τα παραπάνω μήπως ήδη νιώθετε ότι είστε ένας επιτυχημένος επιχειρηματίας;

 

 

*Αυτό το άρθρο δημοσιεύεται σε συνεργασία με το CEOWORLD magazine