Το Facebook «παζαρεύει» για τα μουσικά δικαιώματα - Κεντρική Εικόνα

Το Facebook «παζαρεύει» για τα μουσικά δικαιώματα

07 Σεπτεμβρίου 2017Εικόνα στην Αγορά

Το Facebook αναζητά έναν τρόπο να επιτρέπει στους χρήστες του να κάνουν χρήση μουσικής για την οποία θα έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα, σε βίντεο τα οποία αναρτούν. Σύμφωνα με μέσα ενημέρωσης, το κοινωνικό δίκτυο προσφέρει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάριασε δισκογραφικές εταιρίες για να κλείσει κάποια συμφωνία.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ, το Facebook βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις εδώ και μήνες με δισκογραφικές εταιρίες και με μουσικούς παραγωγούς. Και οι δύο πλευρές ανυπομονούν να φτάσουν σε συμφωνία: το Facebook ώστε να μην μπαίνει στον κόπο να κατεβάζει βίντεο που παραβιάζουν πνευματικά δικαιώματα και να αντιμετωπίζει νομικά προβλήματα, αλλά και η μουσική βιομηχανία προκειμένου να λαμβάνει κάποια μορφή πληρωμής.

Λέγεται πως το Facebook θα εργαστεί επάνω σε λογισμικό που θα επισημαίνει μουσική που παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα, ωστόσο σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του Bloomberg αυτό μπορεί να πάρει μέχρι και δύο χρόνια μέχρι να καταστεί διαθέσιμο.

Μέχρι τότε, λέγεται πως τα στελέχη της μουσικής βιομηχανίας αποδέχονται απρόθυμα το γεγονός ότι περιεχόμενο χωρίς δικαιώματα θα αναρτάται ανεξάρτητα των προσπαθειών τους. Αυτό, διότι οι εταιρίες προτιμούν να εξασφαλίσουν αμοιβές, παρά να ξοδεύουν τους πόρους τους στον εντοπισμό παραβατών.

Όπως επισημαίνει το MarketWatch, μια τέτοια συμφωνία παράλληλα θα ενίσχυε τις προσπάθειες του Facebook να ανταγωνιστεί το αντίπαλο YouTube της Alphabet, ως κορυφαία πλατφόρμα παραγωγής βίντεο στον κόσμο.

Το κοινωνικό δίκτυο αυτή τη στιγμή προωθεί το Watch, το νέο του εργαλείο για βίντεο, ευελπιστώντας να παράγει δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις, τόσο από επαγγελματικά βίντεο, όσο και από βίντεο που παράγουν οι χρήστες. Η εταιρία θεωρεί πως οι διαφημιστές θα νιώθουν πιο σίγουροι τοποθετώντας διαφημίσεις σε βίντεο, αφού αρθεί το εμπόδιο της πνευματικής ιδιοκτησίας.

Τον Ιούλιο, ο Facebook ανακοίνωσε πως ξεπέρασε τους δύο δισεκατομμύρια μηνιαίως ενεργούς χρήστες για πρώτη φορά, ενώ παράλληλα ξεπέρασε για μία ακόμη φορά τις προβλέψεις των αναλυτών για τα κέρδη και τα έσοδά του. Οι μετοχές της εταιρίας έχουν κερδίσει 48% μέχρι στιγμής φέτος, έναντι ανόδου 10% για τον S&P 500.

Πηγή: euro2day.gr