Οι business των stars: Το brand βότκας του Dan Aykroyd με το μπουκάλι- νεκροκεφαλή - Κεντρική Εικόνα

Οι business των stars: Το brand βότκας του Dan Aykroyd με το μπουκάλι- νεκροκεφαλή

16 Δεκεμβρίου 2018Πρόσωπα & Απόψεις

Γράφει η Μαρία Γκουρτσιλίδου

 

 

 

 

Οι φανατικοί θαυμαστές του, γνωρίζουν τον Dan Aykroyd ως το αστέρι των κλασσικών ταινιών όπως «Ghostbusters», «Coneheads» και «The Blues Brothers». Ωστόσο, ο Aykroyd ανήκει ταυτόχρονα στη λίστα διάσημων επιχειρηματιών και συγκεκριμένα εκείνων που ηγούνται επιτυχημένων brands βότκας. Το 2007 εισήλθε στη βιομηχανία οινοπνευματωδών ποτών με τη βότκα Crystal Head. Τα καθαρά κέρδη του ηθοποιού από τις δραστηριότητές του υπολογίζονται σε περισσότερα από 100 εκατ. δολάρια ετησίως.

Το χαρακτηριστικό γνώρισμα της βότκας Crystal Head είναι το μπουκάλι της, το οποίο έχει σχήμα νεκροκεφαλής. Πρόκειται για ένα δημιούργημα του διάσημου Αμερικανού καλλιτέχνη John Alexander, ο οποίος είναι και συνέταιρος του Dan Aykroyd. Όσο για το περιεχόμενο; Είναι ένα μίγμα τετραπλής απόσταξης, το οποίο έχει φιλτραριστεί επτά φορές. Το διαυγές υγρό αποτελεί την τέλεια προσθήκη για την παρασκευή οποιουδήποτε κοκτέιλ με βασικό συστατικό την βότκα.

Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο δημοφιλής ηθοποιός όταν ρωτήθηκε για το ποια είναι η μεγαλύτερη εσφαλμένη αντίληψη για τη βιομηχανία αλκοολούχων ποτών και συγκεκριμένα βότκας απάντησε ότι ο δρόμος προς την επιτυχία δεν είναι εύκολος. «Οι πιο επιτυχημένες μάρκες (Grey Goose, Skyy, Ketel One και Patron) που έφθασαν σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο την αξία της επιχείρησής τους χρειάστηκαν μια δεκαετία ή και περισσότερο. Η ομάδα της Patron χρειάστηκε 20 χρόνια για να φτάσει στο σημείο των 5,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων».

Υπάρχει κάτι κοινό μεταξύ της υποκριτικής και της ενασχόλησης με την βιομηχανία ποτών; Και όμως υπάρχει. «Ένα ηθοποιός πρέπει να μιλάει πολύ, τόσο στην τηλεόραση όσο και στις ταινίες. Η επιχείρηση βότκας είναι το ίδιο πράγμα. Μιλάω πολύ» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Dan Aykroyd.

Όσο για το «κλειδί» της επιτυχίας… ο Aykroyd τόνισε τα εξής: «Το μυστικό της επιτυχίας είναι η ποιότητα του προϊόντος που εμπορεύεται κάποιος. Εάν η ποιότητα είναι αναμφισβήτητα υψηλή τότε ο καταναλωτής, αφού ανακαλύψει το προϊόν, θα παραμείνει πιστός σε αυτό. Επίσης, ο επιχειρηματίας θα πρέπει να γνωρίζει ποιο είναι το κοινό στο οποίο πουλάει το προϊόν του. Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι οι καταναλωτές της Crystal Head Vodka ασχολούνται με την τεχνολογία και την σχεδίαση, είναι κάτοχοι πτυχίων κολεγίων, ενώ το προϊόν έχει μεγάλη απήχηση στις γυναίκες εξαιτίας της μηδενικής προσθήκης άλλων συστατικών, της καθαρής κατανάλωσης αλκοόλ και των 65 θερμίδων ανά μερίδα».

Η τιμή ενός μπουκαλιού 700 ml είναι στα περίπου 50 ευρώ.