Στον «αέρα» η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ΓΕΡΜΑΝΟΥ - Κεντρική Εικόνα

Στον «αέρα» η Χριστουγεννιάτικη καμπάνια του ΓΕΡΜΑΝΟΥ

11 Δεκεμβρίου 2018Εικόνα στην Αγορά

Η Χριστουγεννιάτικη ταινία του ΓΕΡΜΑΝΟΥ εστιάζει στην «τρέλα» που μας πιάνει, όταν ανοίγουμε ένα δώρο τεχνολογίας.

Για να μεταφέρει αυτήν την «τρέλα», προσκάλεσε, σε μία απολαυστική συζήτηση, τους γνήσια «τρελαμένους» κωμικούς, Φάνη Λαμπρόπουλο, Θανάση Πασσά και Νικόλα Ράπτη, που αναλύουν με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο τα συναισθήματά τους για τα δώρα τεχνολογίας.

Το συμπέρασμα από τις αντιδράσεις τους δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το γεγονός, ότι αν τα δώρα τεχνολογίας «τρελαίνουν» ακόμα και τους πιο «τρελαμένους», οι δικοί μας άνθρωποι, αυτές τις γιορτές, σίγουρα θα ξετρελαθούν με δώρα από τον ΓΕΡΜΑΝΟ.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, οι τρείς πρωταγωνιστές, εκτός των TV spots, μας μιλούν μέσα από YouTube pre-rolls, Instagram stories κ.α., για τα «τρελά» συναισθήματα που προκαλούν σε όλους τα δώρα τεχνολογίας. Η παραγωγή έγινε από τη Foss Productions, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μπουραντά.